Ok..
Jag körde på iPoker via Bettsson vilket fungerade ok men iPoker är inget för mig, klienten crashar för mig om jag kör +6 bord och spelarna är märkliga. Majoriteten är 50-10-0. Som jag nämnde förut är det svårt att ha en edge kortsiktigt, jag lyckas i alla fall inte. Jag vill inte spela där egentligen, kändes som ett snabbt substitut bara då stars blev så f*ckat.
Efter mycket om och men beslöt jag mig för att ta ut och sätta in rullen på Stars igen trots att den har tappat mycket värde sedan den svenska spellicensen nu gäller där. Ingen rakeback alls, ingen auto-rebuy etc (blir svårt att spela på fler än 4 bord nu om jag inte lyckas hitta någon sätt att binda en rebuy automatiskt) fortfarande microstakes men det är betydande med rakeback.
Iden om att börja med Zoom blev till en verklighet och är numera NL10 reg på Zoom på Stars. Tänker att jag blir kvar här tills jag har ca $600-700 så jag kan börja känna på Zoom NL16. Har swingat som inåt bara den, vilket jag väntade. Var upp 12bi på NL10 idag men nu är jag break-even för dagen.
Spelar numera inte vanliga bord med andra ord.
Totalt sett har jag faktiskt lyckats åstadkomma en 10,92 bb/100 på NL10 Zoom (24k händer). Så är plus redan 260 dollar här. Var oerhört nice, måste erkänna att jag har runnat långt över average de senaste 3 dagarna. Blivit en hel del tveksamma plays från min sida, hade väl en röd linje över +$70 här om dagen. Lite väl spydigt, knappast hållbart. Bara runnat lite bättre än väntat.
Inser också att målen jag satte upp när jag gjorde denna "utmaning" var lite väl ambitiösa. 30k händer om dagen har jag nog svårt att få in (här väl ca 120k spelade nu lol), haha undra om jag kan få ändra detta i efterhand. Känns som att jag har sprungit iväg lite från mina ursprungliga planer.. men men, det är poker jag spelar i alla fall.
Bankrulle: $460,88 Milstolpe: $700 för NL16 innan januari är slut.
PAUS, ett tag..
Detta är löjligt, men jag ska sluta snusa och vet att detta kommer sätta mig i trauma i ett par dagar.
Jag återkommer när jag är någorlunda frisk.
Senast redigerad av BigMan55 2019-01-08 kl. 04:30.
Jag kommer inte fortsätta med denna utmaning på grund av flera omständigheter, den nya spellagen är en av de omständigheterna som har fått mig att tappa motivationen helt och hållet. Det går inte att spela ordentligt längre. Zoom funkar, men det är fortfarande smärtsamt och ett problem.
4200~ händer på NL25 Zoom.
Ganska svängigt men stänger session på en BI upp.
Rullen är på 517$.
Motståndet.. majoriteten är ju helt hjärndöda men finns en hel del giftiga spelare.
Väldigt nöjd med sessionen pga hur längesedan det var jag spelade såpass mycket. Behöver förmodligen studera lite spots som jag inte är speciellt van vid i dagens style av poker som spelas.
Har förlorat fler 2 outers idag (15k händer) mer än vad jag någonsin gjort under en session någonsin under de senaste 12 åren. Räknat det till 24 stycken. Springer inte som en hingst
Senast redigerad av BigMan55 2020-03-18 kl. 01:38.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!