Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-28, 00:22
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Trängselskatt ska bli verklighet i Uppsala. Jag visste det här för flera år sedan när förstörelsen av vägarna började.


Man hade 2-filiga vägar där trafiken rullade på utan köer. Man tog då bort ena filen och skapade avsmalningar, gupp (dessa jävla gupp) och farthinder för att medvetet skapa trafik, men skälet vi fick höra var att man ska öka säkerheten och komma närmare nollvisionen. Nu har deras "forskare" (idioter) kommit fram, med anledning av de "låga" parkeringspriserna till att man vill minska på trängseln genom att införa trängselskatt.

De har SKAPAT trängsel för att införa trängselskatt och tjäna pengar.svenska horstaten med deras horkommuner och alla bedragare som ägnar sig åt dessa falska jobb borde ärligt mördas.

Vad är anledning till det här om inte för att tjäna pengar? Vägarna var bättre förr men nu ska staten förstöra dem ännu mer. Hela världen är ett enda bedrägeri.


Det handlar om att vi inte skall ha friheten av egen bil i slutändan.
Ett mål för den kommunistiska FN styrda världsordningen.
Agenda 2030
Det är därför man bygger cykelbanor och tar bort parkeringsplatser i hela Sverige. Det går ut på att vi ska sluta använda bil.
I detta dokument kan du hitta ganska mycket info om du kan läsa mellan raderna.
https://www.regeringen.se/49e20a/con...genda-2030.pdf

Annars kan jag rekommendera Youtube kanalen Grindall61 för Agenda 2030 och den Nya Världsregeringen forskning. Han är från Kalifornien och dom ligger lite före Sverige i införandet av sådana här saker. https://www.youtube.com/watch?v=hqLnjxWgjrU
Han är bra för han går på alla deras politiska möten som är öppna för allmänheten och filmar. Så man får se mycket intressant via hans kanal.
Citera
2018-11-28, 09:24
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Var frågan generell eller riktad till TS?
Var den generell så är svaret, JA o med råge.
Var den riktad till TS så är du retarded som på fyra år inte lärt dig att citera.

Om du har förstått hur världen fungerar så ska du bli mycket förvånad om svenska staten gör något bra för dig.
Citera
2018-11-28, 13:26
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Om du har förstått hur världen fungerar så ska du bli mycket förvånad om svenska staten gör något bra för dig.
Om du hade förstått hur Sverige o inte världen fungerade så hade du börjat förstå att staten är du o jag o inte en egen organism.
Hade du sedan tänkt ett steg till så hade du även förstått hur jävla tacksam jag är över att ens vara vid liv tack vare att ni gemensamt har hjälpt mig när jag haft det behovet.
O bara för att vi nu sitter i trafik o inte politikforum.
Tack vare staten (Du, jag o alla andra) så kunde jag för bara några veckor sedan, snabbt transporteras från min kommunalägda lägenhet till ett sjukhus som drevs med våra gemensamma pengar. För att ta mig dit så transporterades jag via ett vägnät som staten byggt o väl på plats så räddades mitt liv med hjälp av personal som även denna betalades av den svenska staten.

Ett flertal faktorer som samspelade för att jag här o nu fortfarande är vid liv vilket jag misstänker är ett stort misslyckande av den svenska staten enl dig.

Men jag förstår faktiskt hur du tänker då den svenska staten inte ens gav dig en tillräckligt bra skolgång för att du ska förstå hur bra vi har det tack vare de avgifter vi betalar.
Ja, bilägande är dyrt samtidigt som det vissa ser som korruption faktiskt är en del av det som gör att både du o jag har ett riktig ok liv.
Citera
2018-11-28, 15:43
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Om du hade förstått hur Sverige o inte världen fungerade så hade du börjat förstå att staten är du o jag o inte en egen organism.
Hade du sedan tänkt ett steg till så hade du även förstått hur jävla tacksam jag är över att ens vara vid liv tack vare att ni gemensamt har hjälpt mig när jag haft det behovet.
O bara för att vi nu sitter i trafik o inte politikforum.
Tack vare staten (Du, jag o alla andra) så kunde jag för bara några veckor sedan, snabbt transporteras från min kommunalägda lägenhet till ett sjukhus som drevs med våra gemensamma pengar. För att ta mig dit så transporterades jag via ett vägnät som staten byggt o väl på plats så räddades mitt liv med hjälp av personal som även denna betalades av den svenska staten.

Ett flertal faktorer som samspelade för att jag här o nu fortfarande är vid liv vilket jag misstänker är ett stort misslyckande av den svenska staten enl dig.

Men jag förstår faktiskt hur du tänker då den svenska staten inte ens gav dig en tillräckligt bra skolgång för att du ska förstå hur bra vi har det tack vare de avgifter vi betalar.
Ja, bilägande är dyrt samtidigt som det vissa ser som korruption faktiskt är en del av det som gör att både du o jag har ett riktig ok liv.

Svenska staten är en egen genomrutten organism gör allt för att göra det så dåligt för svenskarna som möjligt. Svenska staten ger dig vissa fördelar som dåliga vägar, dålig sjukvård och dålig skola för att kunna suga ut dig på ännu mer skattepengar för att du har fått sån "fin välfärd".
Citera
2018-12-04, 03:03
  #17
Medlem
Biltullar kräver godkännande i riksdagen, det är inget som en kommun beslutar om på egen hand. Stockholm och Göteborg har fått undantag godkända som en del i finansiering av större infrastrukturprojekt.
Citera
2018-12-05, 20:59
  #18
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Det handlar om att vi inte skall ha friheten av egen bil i slutändan.
Ett mål för den kommunistiska FN styrda världsordningen.
Agenda 2030
Det är därför man bygger cykelbanor och tar bort parkeringsplatser i hela Sverige. Det går ut på att vi ska sluta använda bil.
I detta dokument kan du hitta ganska mycket info om du kan läsa mellan raderna.
https://www.regeringen.se/49e20a/con...genda-2030.pdf

Annars kan jag rekommendera Youtube kanalen Grindall61 för Agenda 2030 och den Nya Världsregeringen forskning. Han är från Kalifornien och dom ligger lite före Sverige i införandet av sådana här saker. https://www.youtube.com/watch?v=hqLnjxWgjrU
Han är bra för han går på alla deras politiska möten som är öppna för allmänheten och filmar. Så man får se mycket intressant via hans kanal.

Läst Agenda 2030 och man blir skrämd, man vill återskapa ett modernt så kallat Kommunism Version 2.0

Bara det där med man vill plana ut inkomstskillnaderna, herregud, man vill kastrera människorna i landet är tanken, ingen ska få ha mer eller mindre, allt ska vara jämlikt, snacka om att ta moroten ur munnen och ta död på människans främsta attribut som skapat det moderna samhället.

Dom verkar helt galna rent milt sagt.
Citera
2018-12-05, 21:02
  #19
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Svenska staten är en egen genomrutten organism gör allt för att göra det så dåligt för svenskarna som möjligt. Svenska staten ger dig vissa fördelar som dåliga vägar, dålig sjukvård och dålig skola för att kunna suga ut dig på ännu mer skattepengar för att du har fått sån "fin välfärd".

Håller med, men läs Agenda 2030 ovan så förstår du varför det finns starka krafter i Sverige driva genom den visionen, helt sjukt och man tar ett steg åt gången för att indoktrinera medborgarna då majoriteten är som stor en flock får som bara följer överheten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback