Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-26, 18:19
  #1
Medlem
DrNobodys avatar
Jag vill titta på amerikansk morgon-tv på morgonen i Sverige samt amerikansk kvälls-tv på svenska kvällen. Tänkte främst ha på tvn i bakgrunden så det gör inte så mycket om jag får gårdagens nyheter och sport.

Är det tekniskt möjligt? Finns det något sätt att få amerikansk tv-sändning med 15-18 timmars fördröjning. Typ 5 kanaler att växla mellan utan strul hade varit trevligt
Citera
2018-11-26, 22:12
  #2
Medlem
Du får väl söka upp de olika tv-bolagen du är intresserad av och se vad de erbjuder av eftersändning på nätet eller om de t.o.m. har direktsändning.
Citera
2018-11-26, 22:41
  #3
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrNobody
Jag vill titta på amerikansk morgon-tv på morgonen i Sverige samt amerikansk kvälls-tv på svenska kvällen. Tänkte främst ha på tvn i bakgrunden så det gör inte så mycket om jag får gårdagens nyheter och sport.

Är det tekniskt möjligt? Finns det något sätt att få amerikansk tv-sändning med 15-18 timmars fördröjning. Typ 5 kanaler att växla mellan utan strul hade varit trevligt
Amerikanska TV-kanaler är inget problem att fixa. Att fixa delay på det, är det svåra.
Citera
2018-11-26, 22:48
  #4
Medlem
DrNobodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Amerikanska TV-kanaler är inget problem att fixa. Att fixa delay på det, är det svåra.
Skönt med någon som är kapabel att förstå frågan i alla fall. Tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback