2018-11-28, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
På kontot skriver han att han tjänar pengar i upp- som nedgång. Hur i helvete kan man missa att tjäna fett på fingerprints förutbestämda nedgång? Snackaktie som aldrig levererat till nivåerna ens när de stod i 50 öre

Ja eller i Bitcoins nedgång eller i hela marknadens nedgång?

Men om du tittar på hans pinnade tweet så skrev han att han köpte dippen i september..
Det lär ju ha slutat bra.
Citera
2018-11-28, 17:47
Medlem
Citat:
På kontot skriver han att han tjänar pengar i upp- som nedgång. Hur i helvete kan man missa att tjäna fett på fingerprints förutbestämda nedgång? Snackaktie som aldrig levererat till nivåerna ens när de stod i 50 öre

Tveksamt om han nånsin handlat särskilt mkt enstaka aktier.
Jag har uppfattat det mer som index och valutor. Ev råvaror också.

Många som bara handlar sånt.
Citera
2018-11-28, 17:47
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Nu får du ta och förtydliga dig.
Hur bevisar Hampus och Isabella sina påstådda transaktioner på ett lagligt sätt.
Visa deras ekonomiska transaktioner, som du tydligen är insatt i.
När du visat det kan vi diskutera vidare.

Detta är Flashback, inte Svea Hovrätt.
Citera
2018-11-28, 17:58
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YarnPeople
Tveksamt om han nånsin handlat särskilt mkt enstaka aktier.
Jag har uppfattat det mer som index och valutor. Ev råvaror också.

Många som bara handlar sånt.
Odiskutabelt att han promotat fingerprints
Citera
2018-11-28, 18:03
Medlem
Hampus tänker anmäla förtal nu

@TheSharkWeek
3 timför 3 timmar sedan
Mer
Framför allt skapar ryktesspridningen extrema problem i termer av lösning för de problem jag skapat. Har sparat allt och som det ser ut nu kommer jag anmäla några personer för förtal. Om man känner att man kan vara en av dem så kan man skriva till mig innan jag går vidare.
Citera
2018-11-28, 18:06
Medlem
Citat:
Odiskutabelt att han promotat fingerprints

Han är väl ändå en av finanstwittrarna som har sågat Fingerprint mest också?
Citera
2018-11-28, 18:07
Medlem
Citat:

Genom att blanka den.
Citera
2018-11-28, 18:10
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Ja eller i Bitcoins nedgång eller i hela marknadens nedgång?

Men om du tittar på hans pinnade tweet så skrev han att han köpte dippen i september..
Det lär ju ha slutat bra.
Bitcoin, fingerprints... same same. Noll substans. När alla dårar är med i pyramiden är med... när taxichaffisen snackar det du har i portföljen - då är peaken passerad för länge sedan. Det är då tradergossar som "pojkvännen" tweetar och bloggar om hur dum man är om man inte köper...
Var man inte med 99-00 så kan det kanske det jag skriver kan låta som en nyhet. Skillnaden var att då snackades det under lunchen. Snickesnacket skvallrades sedan vidare vidare från en amatör till en annan till nästa lunch.
Bitcoin och fingerprints promotas till slut av vår tids taxichaffisar - sociala medier.
Citera
2018-11-28, 18:14
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Genom att blanka den.
Jag skrev Hur kan man MISSA att tjäna pengar på fingerprints självklara nedgång?
Citera
2018-11-28, 18:14
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyAlfa
Ja den där livvakten känns ju inte så seriös, och ärligt talat hur många svenska "kändisar" har en livvakt. Det lutar mer åt att BB har det som någon bisarr form av statussymbol och snubben är väl inte dummare än att han utnyttjar situationen lite

Undar om det är samma "livvakt" som Mona sahlin hadde
Citera
2018-11-28, 18:16
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Han är väl ändå en av finanstwittrarna som har sågat Fingerprint mest också?
Borde han inte då tjänat rejält på blankning. Verkar som att han istället köpt åt andra hållet.
Citera
2018-11-28, 18:18
Medlem
AvaChloes avatar
Citat:
Bitcoin, fingerprints... same same. Noll substans. När alla dårar är med i pyramiden är med... när taxichaffisen snackar det du har i portföljen - då är peaken passerad för länge sedan. Det är då tradergossar som "pojkvännen" tweetar och bloggar om hur dum man är om man inte köper...
Var man inte med 99-00 så kan det kanske det jag skriver kan låta som en nyhet. Skillnaden var att då snackades det under lunchen. Snickesnacket skvallrades sedan vidare vidare från en amatör till en annan till nästa lunch.
Bitcoin och fingerprints promotas till slut av vår tids taxichaffisar - sociala medier.

Till och med jag som är extremt dåligt insatt i aktievärlden visste att Bitcoin och Fingerprints var kassa aktier.
Allt har ju gått att läsa i ekonominyheterna senaste året.
Ingen rymdvetenskap med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in