Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-25, 19:44
  #1
Medlem
Hej! Jag gör ett skolarbete som handlar om att göra en undersökning om diskriminering. Jag har valt att fokusera på diskriminering bland funktionshindrade personer. Så då undrar jag om ni känner att ni blir diskriminerade ni som är funktionshindrade eller känner någon som är det( allt ifrån jobb,skola till när ni ska gå till exempel i restaurang, tåg osv..? vill veta era synpunkter och erfarenheter?

Har hört att många idag får inte tillräckliga den hjälpen de behöver av staten bland annat att staten har tagit bort assistansen hos många. Undrar då också om ni tycker att ni inte får den tillräckliga hjälpen som behövs generellt?
Citera
2018-11-25, 19:54
  #2
Medlem
Ronilles avatar
Hur ska du redovisa den här undersökningen? Tror du att dina lärar anser att FB är en bra evidens.

Nä, gör en enkät som du kan utgå ifrån.
Citera
2018-11-26, 19:16
  #3
Medlem
Ville inte göra någon enkätundersökning utan ville göra undersökning just här. Men det verkar inte att något vill svara på detta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback