Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-18, 18:57
  #673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steppvargen
Brage har tydligen fått en förfrågan om de vill ha en allsvensk plats 2020 då Östersund nekats elitlicens. Allt enligt IK Brages hemsida. Det verkar dock som att de inte svarat än eftersom Östersund har rätt att överklaga beslutet fram till den 10 december. Vad som händer återstår att se.
Östersund var med på Superettan 2020 spelschemat så verkar som de tackat ja.
Citera
2019-12-24, 00:24
  #674
Medlem
Steppvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Östersund var med på Superettan 2020 spelschemat så verkar som de tackat ja.

Nu har beslutet kommit att Östersunds överklagan beviljats och därmed är Brage återigen ett lag i superettan. Trist för Brage och för hela Sverige att dettas fusklag kommer undan.
Värre är dock att Sirius och Malmö kommit undan med att skydda en pedofil.
Citera
2019-12-24, 00:57
  #675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steppvargen
Nu har beslutet kommit att Östersunds överklagan beviljats och därmed är Brage återigen ett lag i superettan. Trist för Brage och för hela Sverige att dettas fusklag kommer undan.
Värre är dock att Sirius och Malmö kommit undan med att skydda en pedofil.
Riktigt trist faktiskt. Besvikelse. Dessutom har de kommit ut nu att de har någon skum donator på 15millar från utomlands såg jag från Olof Lundhs twitter?

Katastrof klubb.
Citera
2019-12-24, 08:09
  #676
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Riktigt trist faktiskt. Besvikelse. Dessutom har de kommit ut nu att de har någon skum donator på 15millar från utomlands såg jag från Olof Lundhs twitter?

Katastrof klubb.
Känns som att det är något lurt med den donatorn med. Vem fan lassar in pengar i den skiten och varför? Skulle inte förvåna mig alls om det kom fram något där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback