Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-25, 16:29
  #1
Medlem
Den spanska lilla småstaden La Jonquera precis på gränsen till Frankrike och med endast 3.200 invånare har blivit fullkomligt invaderad av kvinnor från Östeuropa, Latin Amerika och även Afrika som säljer sex längs motorvägen. Ett horhus har också öppnat i närheten där en del av motorvägs hororna ibland tar anställning.

Den kvinnliga och feministiska spanska borgmästaren jobbar nu hårt för att få bukt med problemet då män (främst från Frankrike) flödar in till den idylliska spanska hålan för att köpa sex av kvinnorna. Frankrike likt Sverige har förbjudit sexköp i jämförelse mot det sexliberala Spanien.

Reportage: Sex for sale in Spain | DW Documentary 28 minuter långt reportage.


Jag vet vart många snubbar i Europa ska bila ner till sommaren i alla fall!


Vad anser ni pest eller gåva till den lilla spanska bygden? Kan detta öka resorna till La Jonquera? Europas egna lilla Las Vegas har fått en start?
Citera
2018-11-25, 16:37
  #2
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Ha ha ha. Jag slår vad om att dom som gjorde den här dokumentären är delägare i Paradise.

Bilderna visar Europas snyggaste brudar och en borgmästare som säger.
-Skynda er. Imorgon är det kanske försent.
Citera
2018-11-25, 16:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Ha ha ha. Jag slår vad om att dom som gjorde den här dokumentären är delägare i Paradise.

Bilderna visar Europas snyggaste brudar och en borgmästare som säger.
-Skynda er. Imorgon är det kanske försent.

Jag har sett hela reportaget två gånger nu och jag måste erkänna att samtliga prostituerade i videon ser riktigt bra ut, även de svarta kvinnorna från Afrika! Märkligt ändå hur kvinnor från sådana risiga länder kan se så jäkla läckra ut.
Citera
2018-11-25, 16:54
  #4
Medlem
De försöker locka dit horden av kåta män som annars hänger i amsterdam.
Citera
2018-11-25, 18:04
  #5
Medlem
Facebacks avatar
Helt i min melodi, jag kommer avsäga mig från alla mina kommunala uppdrag hos Miljöpartiet och flytta ner för att försörja mig som pimp, såg ju helläckert ut.
Citera
2018-11-25, 18:11
  #6
Medlem
Då slipper våra gubbar den långa Thailandsresan framöver. Ny sida på Facebook , sd Spanien. Detta kompenserar mer än väl för tv avgiften som drabbar dessa stackare 1 januari.
__________________
Senast redigerad av Filantrop007 2018-11-25 kl. 18:26.
Citera
2018-11-25, 18:49
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Jag har sett hela reportaget två gånger nu och jag måste erkänna att samtliga prostituerade i videon ser riktigt bra ut, även de svarta kvinnorna från Afrika! Märkligt ändå hur kvinnor från sådana risiga länder kan se så jäkla läckra ut.
Ja tänk också tanken att män från det fantastiska Sverige kan se för jävliga ut redan i ganska unga år. Dålig hållning , bukfetma och jordgubbsnäsa är inte ovanligt. Då kommer ludren väl till pass.
Citera
2018-11-28, 22:58
  #8
Moderator
Neksnors avatar
Tror inte att det kommer locka så många från de här delarna av Europa. 18 timmar med bil från Malmö och då passerar man både Hamburg och Frankfurt, städer som förefaller erbjuda en kompetent sexmarknad.
Närmsta flygplats ser ut att vara Girona 7 mil bort. Seasonal charter till flera svenska städer (inklusive Jönköping, halleluja!) enligt Wikipedia, annars Ryanair med minst ett byte från Sverige.
Citera
2018-12-25, 20:22
  #9
Medlem
XX-Ambars avatar
Finns det någon information på priser ännu? Negresser som inte är helt med i matchen lär ju tycka att 20€ är fantastiskt för att bli munknullad.
Citera
2019-07-18, 18:07
  #10
Medlem
efedrinkungens avatar
De flesta lastbilarna till och från Spanien passerar här.

Många chaufförer passar på att
ta en ordentlig paus här innan
det körs vidare.

Undra varför 🤣
Citera
2019-07-18, 19:29
  #11
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
De flesta lastbilarna till och från Spanien passerar här.

Många chaufförer passar på att
ta en ordentlig paus här innan
det körs vidare.

Undra varför 🤣

Jag bilade från Frankrike till Spanien och då åker man typ förbi där och jag antar att det är ett ställe många lastbilschaufförer passerar och gärna stannar till vid. Eller soloresande ensamma och socialt bristfälliga män som har svårt att hitta tjejer på ett vanligt sätt.
Citera
2019-08-20, 23:52
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
Jag bilade från Frankrike till Spanien och då åker man typ förbi där och jag antar att det är ett ställe många lastbilschaufförer passerar och gärna stannar till vid. Eller soloresande ensamma och socialt bristfälliga män som har svårt att hitta tjejer på ett vanligt sätt.

Det är nog den vanligaste vägen in till Spanien via bilfordon kan jag tänka mig!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2996598

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback