Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-24, 19:39
  #1
Medlem
Hej,
Behöver hjälp att hitta festival till sommaren. Vill ha en bra blandning av House och Hardstyle plus en skön camping! Behöver ej tipsa om Defqon, Tomorrowland eller Ultra då jag redan har koll på dessa.
Citera
2018-11-25, 13:52
  #2
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSStyle
Hej,
Behöver hjälp att hitta festival till sommaren. Vill ha en bra blandning av House och Hardstyle plus en skön camping! Behöver ej tipsa om Defqon, Tomorrowland eller Ultra då jag redan har koll på dessa.

Många bladfestivaler har ju även elektronisk lina, visst man får inte se 100 djs men det brukar vara bra. Tex Sziget som vi var på i somras hade väldigt bra edm lina + flera dansgolv där det pumpades bra elektro av olika slag.
Citera
2018-11-26, 09:13
  #3
Medlem
HenkWeeders avatar
kan rekommendera en rätt så "icke känd" fest där respekt och att vara en tillgång till festen är ledorden. Och med det menar jag att respektera andra människor, vara där för att ha roligt och njuta ordentligt av sammanhanget.

mestadels skön tech-house och liknande. Förra sommaren fanns både en "scen" inomhus i en ladugård och en fet utomhusscen på ett mindre fält, åker etc, kalla det vad man vill. Camping (tält, husbil, husvagn etc är helt okej och tillåtet) om man vill finns på det fältet där utomhuscenen äger rum så atmosfären är otrolig.

ligger djupt nere i smålands mörkaste skogar och det är en otrolig upplevelse att deltaga i det och att få känna urkrafter i helheten.
Har de två senaste åren endast varit kring 100 till 200 personer, men det har också bara officiellt varit två fester/festivaler hittills. Så det växer nog i en bra takt och stanar nog upp när måttet är rågat, så att säga. Medlemsskap är en del för säkerhet av olika slag och självklart endast giltig biljett som köps i de steg man blir ombedd att göra köpet i. Vissa steg att följa, väldigt enkelt hur som helst.

Som sagt, en tung upplevelse som inte kan mätas med något annat jag fått erfara.

Här kommer en länk från tidigare år, tror jag. https://www.facebook.com/events/7191...tive_tab=about

MVH Henkeweeder
__________________
Senast redigerad av HenkWeeder 2018-11-26 kl. 09:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback