Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-27, 15:04
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friheter
låt mig vara korkad om jag vill.
vad tror du kom först, gud eller människan?
så om det bara fanns en haj i hela havet, vad hade den ätit då? sig själv? bara för att du tror på något betyder inte det att det stämmer. har du hört talas om butterfly effekten? vad vet du, vad vet jag? jag framför bara min åsikt om att; tror du att du har rätt att döda annat liv så fäller jag ingen tår när du får smaka på din egen medicin.

Jag tror inte på gud.
Hajar äter andra djur eftersom evolutionen gjort dom till predator, samma sak med människor.
Jag tror inte på mycket, realister förlitar sig på fakta och inte påhittade figurer eller teorier som inte går att bevisa.
Ha din åsikt, det stör mig inte det minsta utan tycker bara det är kul att provocera...
Finns bara en sak som är helt säker och det är att ingen undkommer döden, att du inte fäller en tår när min inträffar bekommer mig inte.

Har du barn? Om så är fallet och du får avgöra om jag ska skjuta din avkomma eller ett vildsvin så skulle du köra oledoledoff antar jag? Eller skulle du låta dina känslor styra vilket liv som för stunden värderas högst?
Skulle det göra skillnad om det var två vildsvin som fick sätta livet till istället för ditt barn, i det fallet skulle dubbelt så många liv få leva om du offrade din egen avkomma?
Citera
2018-11-28, 19:22
  #122
Medlem
sittmuskelns avatar
http://www.skogsaktuellt.se/artikel/...n-av-varg.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback