Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-30, 19:59
  #793
Medlem
oilwargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waiting4
Jag känner den GM ni nämner. Han är en go person. Jag tror detta har att göra med chock/panikångest. Släng inte ur er saker innan ni vet allt

Var befinner sig din goa vän nu då, någonstans i Mora har jag hört men vilken adress?
Tycker du fortfarande att han är så go?
Citera
2021-11-24, 19:03
  #794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
En 14 åring åker inte till Furudal, bara för att.
Många spekulerar och undrar olika saker.
Min fundering. Varför skulle hon till Furudal?

Nå fick du reda på varför hon skulle till Furudal? menar din hjärna måste gå fullvarv i funderingar ja jo många spekulerar men dina leder väl aldrig någon vart i alla trådar du postar i, kanske dags att bespara att ha åsikter om allt och slippa upp dina kritiska förmågor när du undrar om en död 14-årings schema som om man förtjänar att dö om man är i Furudal, är du född 01 eller vad.

Kan inte fatta att han är ute redan, när GM är så skamlös att den inte ens vill betala skadestånd ,mindre fängelsestraff, för att ha bragt en 14 årig tjej på livet så finns det inte mycket livskäl för den personen alltså, fyfan att han får soc-pengar och annan "hjälp" när han borde slängas på gatan och fixa sina egna stålar.

Ingen uppdate på hans adress i mora än eller?
Citera
2021-11-25, 20:46
  #795
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Undra vart han har flyttat nu.
Har bott på sin nuvarande adress i sju veckor.

https://mrkoll.se/person/Turkka-Niko...sqqkkyqRaQuerA
Citera
2021-11-28, 10:19
  #796
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Nå fick du reda på varför hon skulle till Furudal? menar din hjärna måste gå fullvarv i funderingar ja jo många spekulerar men dina leder väl aldrig någon vart i alla trådar du postar i, kanske dags att bespara att ha åsikter om allt och slippa upp dina kritiska förmågor när du undrar om en död 14-årings schema som om man förtjänar att dö om man är i Furudal, är du född 01 eller vad.

Kan inte fatta att han är ute redan, när GM är så skamlös att den inte ens vill betala skadestånd ,mindre fängelsestraff, för att ha bragt en 14 årig tjej på livet så finns det inte mycket livskäl för den personen alltså, fyfan att han får soc-pengar och annan "hjälp" när han borde slängas på gatan och fixa sina egna stålar.

Ingen uppdate på hans adress i mora än eller?


Du har åsikter om vad jag postar, det är ditt val.
Dina funderingar är ju ditt val, fortsätt så. Alltid nått att läsa om inte annat.
Citera
2021-11-29, 18:40
  #797
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Missade att skriva. JA, jag fick informationen i ett pm.
Ingen förtjänar att dö, det har jag aldrig skrivit, det är din egen tolkning
Citera
2021-11-30, 21:02
  #798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Undra vart han har flyttat nu.
Har bott på sin nuvarande adress i sju veckor.

https://mrkoll.se/person/Turkka-Niko...sqqkkyqRaQuerA

Det finns några alternativ.

Bodde han verkligen på den tidigare adressen Kyrkogatan? Om han inte gjorde det, eller inte längre gjorde det, kan den som bor där eller äger fastigheten ha bett Skatteverket att ta bort honom från adressen. Om Skatteverket inte får tag i Turkka och hans nya adress står det ”okänd”.

Han kan ha lyckats dölja uppgifterna hos Mr Koll, Ratsit med flera. Det är svårt men går ibland.

Han kan ha fått skyddad adress. Har han en hotbild? Det är möjligt, och då kan hans adress vara skyddad. Det brukar vara helt tomt på adressraden då, men Mr Koll kanske skriver ”okänd” istället för blankrad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback