Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-23, 14:02
  #1
Medlem
Politiker för Afs.

Vad mer?
Citera
2018-11-23, 16:36
  #2
Medlem
En vänlig och generös begåvad äldre dam med humor och pondus och engagemang för svenska folket som är äkta. Fler svenska pensionärer borde vara så kan man tycka.

Hoppas att hon blir riksdagsledamot när ett nationalistiskt parti äntligen kommer in.
Citera
2018-11-23, 16:51
  #3
Medlem
Lundellins avatar
Mycket trevlig kvinna!

En kunnig, engagerad och rolig person med stark integritet. Mycket uppskattat av sverigevänner runt om i Sverige. I Stockholm tog hon sig tid åt att på enskilt träffa medlemmar för att få in dem i gemenskapen.

En tillgång för Afs!!
Citera
2018-12-10, 15:15
  #4
Medlem
Maggi Haglund är inte lämpad som politiker då hon har skrikit på vanliga medlemmar.

Riksdagsledamot när man pinkar på sig? Gustav och Co ville inte ha med henne på listorna. Hon rev ner andra partiers affischer mitt på Sergels torg.
Citera
2018-12-10, 19:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackTheRpi
Maggi Haglund är inte lämpad som politiker då hon har skrikit på vanliga medlemmar.

Riksdagsledamot när man pinkar på sig? Gustav och Co ville inte ha med henne på listorna. Hon rev ner andra partiers affischer mitt på Sergels torg.
Myt av Bajs-Kim Fredriksson och Mathias Wåg från AFA Dokumentation, men bra att du visade var du hör hemma politiskt.

Maggi och en annan person hjälpte lyfta upp och fastspänna en affisch som ramlat ner på en lyktstolpe vid centralen.
Citera
2018-12-13, 12:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenbenstornet
Myt av Bajs-Kim Fredriksson och Mathias Wåg från AFA Dokumentation, men bra att du visade var du hör hemma politiskt.

Maggi och en annan person hjälpte lyfta upp och fastspänna en affisch som ramlat ner på en lyktstolpe vid centralen.

Icke sa Nicke.
Citera
2019-01-28, 12:10
  #7
Medlem
Dömd för ekobrott.
Citera
2019-01-28, 12:14
  #8
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaslom
Dömd för ekobrott.
Källa på det.
Citera
2019-01-28, 18:07
  #9
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaslom
Dömd för ekobrott.

Maggi Haglund låter hälsa.

" Jag vill lägga in ett klargörande här. Först och främst, det är inte jag som gått till Aftonbladet. De sitter själva med alla bevisen och faktiskt mer än vi andra har.
Aftonbladet har bara kontaktat oss andra för
att få våra synpunkter och lite bekräftelser.

För det andra. Min uteslutning bottnade enbart på Peter Wallmarks lögner.

1. De anklagade mig för eventuellt skattebrott via SD. Inget sådant brott var begånget och jag har aldrig funnits i en någon utredning hos skatteverket. Allt bevisat.

2. Anklagades för att ha skrivit på Flashback. Har aldrig skrivit ett ord där och aldrig heller haft något konto där och kommer heller aldrig göra det.
De tyckte det ”lät” som jag. 😂😂😂

3. De anklagade mig för ekonomiska oegentligheter i styrelsen. Riksrevisorn Arnold Boström förklarade mig helt oskyldig, men påpekade med ett leende att jag kanske köpte för dyra bullar till medlemmarna. Har inte stulit en gem från SD och skulle jag ha gjort mig skyldig till ekomiska oegentligheter, kan ni vara säkra på att de hade kontaktat polisen. Vilket naturligtvis inte gjordes. Enbart lögner.

MU struntade fullständigt i mitt svar. Peter och Vinge hade redan övertalat PS att vi skulle bort. Vi var ju Hahne och Kasselstrands anhängare och det är man inte ostraffad.

Peter Wallmark ville helt enkelt utesluta hela gamla styrelsen,
för att han inte ville ha något motstånd. Allt är bara stora feta lögner om oss som blev uteslutna. Peter går gärna över lik om han bara får betalt. Superskurk.

Jag är ärlig och uppriktig och vill ha ett starkt och friskt SD och då kan inte skurkar som Wallmarks och co få härja fritt inom SD. Så jag välkomnar aftonbladets rapport och hoppas SD snart är friskare och sundare. För Sveriges väl. 🇸🇪 "
Citera
2019-01-30, 11:10
  #10
Medlem
https://www.interasistmen.se/granskn...r-och-valdtar/

Haverist
Citera
2019-04-02, 08:38
  #11
Medlem
vargenbaras avatar
Det är ju fan FÖR JÄVLIGT hur de behandlat henne ifall detta stämmer! Den där Peter Wallmark verkar ju vara ett jävla stolpskott om det man läser om honom stämmer, tex det här, att han sparkat fyra ledamöter ur stadshuset i stockholm under oklara omständigheter för att de kritiserat honom bla för att HAN TAGIT UT DUBBLA LÖNER efter han anställt sig själv som sin sekreterare. Varit anklagad för byggfusk och att vara ett allmänt as.

Har verkligen partiet förtroende för den här personen? Väljarnas förtroende för den här personen är ju totalt bränt iaf. Karriärpolitiker som lurar åt sig skattepengar, beter sig som ett as mot resten av ledamöterna och med hjälp av sin sociopati spelar ett politiskt spel för pengarnas skull går inte hem hos folket.

Med tanke på hur fyra ledamöter nu precis blivit avstängda får Maggis historia iallafall bra mycket mer kredibilitet. Hon har hamnat i kläm och blivit sparkad pga ett maktspel utövat av en sociopatchef för att hon vågat prata och peka ut felaktigheter.
Det är vad jag tror.

Och detta är knappast unikt för SD. Sociopater dras till politiken. Och att sociopaterna lyckas ta sig till de höga positionerna och bli chefer är föga förvånande eftersom de utan empati inte har några problem att hugga folk i ryggen och gå över lik för att få det de behöver eller komma dit de vill. Som att anklaga partikamrater för påhittade brott eller godtyckligt sparka folk för att de (helt rimligen efter omständigheterna med tanke på bedrägeriutredningen mot honom pga den dubbla lönen) pratat om en. Allt för att säkerställa sin plats hierarkin.

Slutligen vill jag citera en viktig del i det Maggi sa ovan vilket jag anser är en väldigt viktig punkt som sannerligen talar för hennes sida:
" skulle jag ha gjort mig skyldig till ekomiska oegentligheter, kan ni vara säkra på att de hade kontaktat polisen. Vilket naturligtvis inte gjordes. "
Citera
2019-05-11, 22:31
  #12
Medlem
Kritisera Peter Wallmark, det gör man inte ostraffat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback