Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-22, 16:26
  #1
Medlem
Som rubriken lyder, hit me up! Har lyssnat mycket på amk morgon men börjar ledsna lite där, känns väldigt repetitivt. Hade älskat lite tips Även andra poddar typ true crime är välkomna.
Citera
2018-11-22, 16:32
  #2
Medlem
MonkMans avatar
Mina favoriter:

Casefile - Bra crime-pod
Hanibal Buress, Handsome Rambler - galen
S'laughter - sköna tjejer snackar true-crime.
The Blindboy podcast - Irländsk snubbe som oxå producerar musik och skirver böcker berättar om vad han läst om på wikipedia, intervjuar andra författare och musiker och vill att varje avsnitt ska kännas som en "podcast-hug" Riktikt mysig, rolig och intressant pod.

Andra jag lyssnar på som är ok-ish:

Real Time with Bill Maher - Amerikansk politik och talkshow-feeling. Ibland glimmrar det till och är riktigt bra.

The Generation Why Podcast
- Helt ok crime-pod som kan leverera intressanta samtal och tankar. Ibland är det lite långsamt men ibland riktigt riktig bra.

MechaGamezilla's Mean Bean Machine - Irländska kille som snackar tv-spel m.m. Lysande ibland och väldigt konstig.
__________________
Senast redigerad av MonkMan 2018-11-22 kl. 16:38.
Citera
2018-11-22, 18:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Mina favoriter:

Casefile - Bra crime-pod
Hanibal Buress, Handsome Rambler - galen
S'laughter - sköna tjejer snackar true-crime.
The Blindboy podcast - Irländsk snubbe som oxå producerar musik och skirver böcker berättar om vad han läst om på wikipedia, intervjuar andra författare och musiker och vill att varje avsnitt ska kännas som en "podcast-hug" Riktikt mysig, rolig och intressant pod.

Andra jag lyssnar på som är ok-ish:

Real Time with Bill Maher - Amerikansk politik och talkshow-feeling. Ibland glimmrar det till och är riktigt bra.

The Generation Why Podcast
- Helt ok crime-pod som kan leverera intressanta samtal och tankar. Ibland är det lite långsamt men ibland riktigt riktig bra.

MechaGamezilla's Mean Bean Machine - Irländska kille som snackar tv-spel m.m. Lysande ibland och väldigt konstig.

Stort tack, dom ska läggas till
Citera
2018-11-22, 19:40
  #4
Medlem
Ustyugov3s avatar
Nordiska motståndsrörelsens aktivistpodcast Mer än ord. Faktiskt.

Är ju mycket rasism, hård grabbjargong o.s.v. men samtidigt oerhört mycket humor. Galghumor och grabbhumor. Älskar den podden.
Citera
2018-11-22, 20:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Nordiska motståndsrörelsens aktivistpodcast Mer än ord. Faktiskt.

Är ju mycket rasism, hård grabbjargong o.s.v. men samtidigt oerhört mycket humor. Galghumor och grabbhumor. Älskar den podden.
Även lite höns och pelargoniesnack på skön skånska 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback