Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-02, 23:08
  #169
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Va? Nu förstår jag ingenting... han är inte särskilt bra alltså.

Haha. Vafan? Du har tjatat om Andone hela dagen. Men nu säger du att ”han inte är någonting stort”. Pinkar i kalsongen av skratt.

Märkligt slut på denna dag.

Det är relativt. Vem jämför du med? Sergio Agüero? Då är han en sopa. Isak Kiese-Thelin? Då är han ett bollgeni.
Citera
2018-12-02, 23:13
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det är relativt. Vem jämför du med? Sergio Agüero? Då är han en sopa. Isak Kiese-Thelin? Då är han ett bollgeni.

Han har alltså åstadkommit 1(!!!) landslagsmål i sitt liv. Men nu ska han sänka Sverige i EM-kvalet.

Utökar mitt löfte:

Om Andone gör mål mot Sverige ska jag helt hålla mig borta från att kommentera fotboll på Flashback. Jag ska dessutom skriva 1000 inlägg i ”den stora samlingstråden om My Little Pony” och på riktigt intresse mig för barnprogrammet (Om det inte finns någon sådan tråd så ska jag givetvis skapa tråden också).
Citera
2018-12-02, 23:20
  #171
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Han har alltså åstadkommit 1(!!!) landslagsmål i sitt liv. Men nu ska han sänka Sverige i EM-kvalet.

Utökar mitt löfte:

Om Andone gör mål mot Sverige ska jag helt hålla mig borta från att kommentera fotboll på Flashback. Jag ska dessutom skriva 1000 inlägg i ”den stora samlingstråden om My Little Pony” och på riktigt intresse mig för barnprogrammet (Om det inte finns någon sådan tråd så ska jag givetvis skapa tråden också).

Jag säger inte att han ska göra målet. Jag säger att han är en bra spelare som kommer bidra till att dom skapar chanser. Men sätter han ett mål så kommer jag roa mig lite åt att ha citerat detta.
Citera
2018-12-02, 23:53
  #172
Avstängd
kattemakss avatar
Var det så svår lottning? Bara Spanien som är heta, resten är ju B-lag i jämförelse.
Citera
2018-12-03, 09:47
  #173
Medlem
STABILO99s avatar
Är det fler lag i år som kvalar eller är jag blind?


Armenien, Israel, Kazakstan, Azerbjanjan, Georgien till ett Europa Mästerskap. really?
Citera
2018-12-03, 10:10
  #174
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Är det fler lag i år som kvalar eller är jag blind?


Armenien, Israel, Kazakstan, Azerbjanjan, Georgien till ett Europa Mästerskap. really?
Armenien, Azerbaijan, och Georgien har varit med i UEFA ända sedan Sovjetunionen föll för cirka 25 år sedan. Kazakstan har varit med i UEFA i cirka 10 år. Sverige har ju spelat flera viktiga kvalmatcher mot dessa nationer under åren. Har du missat det?

Israel har varit ett UEFA-lag sedan början av 90-talet.
Citera
2018-12-03, 10:21
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Var det så svår lottning? Bara Spanien som är heta, resten är ju B-lag i jämförelse.

Ingen lätt lottning, men visst bör Sverige ha goda möjligheter att komma tvåa.
Citera
2018-12-03, 14:24
  #176
Medlem
JayGatsbys avatar
Matchdatumen släppta nu.
Sköna bortamatcher nästa höst. Även Spanien i juni låter trevligt.
Citera
2018-12-15, 11:51
  #177
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Armenien, Azerbaijan, och Georgien har varit med i UEFA ända sedan Sovjetunionen föll för cirka 25 år sedan. Kazakstan har varit med i UEFA i cirka 10 år. Sverige har ju spelat flera viktiga kvalmatcher mot dessa nationer under åren. Har du missat det?

Israel har varit ett UEFA-lag sedan början av 90-talet.

Javisst har jag det men då tycker jag inte det ska heta EM. Syrien, Nordafrika och en massa andra länder kan också vara med då. Att Israel har problem där nere är knappast vårt fel och jag tycker att länder utanför Europa inte ska vara med i EM.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback