Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-21, 21:01
  #1
Medlem
FM2018s avatar
Jag sätter min förmögenhet på att de tusentals runt om i världen som påstår sig ha blivit bortförda av 'The Grey aliens' har beblandat sina egna erfarenheter med de avlidnas som under Nazi-Tyskland blev till bisarra medicinska experiment. De ser den döda personens upplevelser de inte bara vittnat, men inte överlevde. Som en medial person.

Det är uppenbart om man jämför de mest förekommande beskrivningarna från samtligas kontakt med de grå utomjordingarna, med de förnimmelser ingreppen kan ha åsamkat offren. Dess karaktäristiska utseende var egentligen både masker Nazidoktorerna använde under ingreppen för att skapa maximal tortyr och falska minnen, som de vanskapta människors utseende i koncentrationslägren till led av svår svält och omöjliggjord identifikation.

Exempel på förekommande beskrivningar av en bortföring:
- Möts av starkt ljus i mörker, oftast skog eller annan övergiven plats
- Minnesförluster
- Hårt underlag för kirurgiska ingrepp
- Varelser som ser ut som de grå
- Paralysering
- Intensiv smärta
- Kirurgiska ingrepp
- Insemination
- Sex med de grå

I övrigt, uppgifter som kunde tolkas som en sektliknande rörelse med inslag av parapsykologiska experiment som inte på något vis är allt fjärran från dåtida satanistiska rörelser redan under andra världskriget med en internationell plan som fick andra höjder under SS ledning.

Här kan ni läsa de otäcka parallellerna, experiment av människor som blivit bortförda till koncentrationslägren.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Experi...i_Nazityskland
https://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_h...xperimentation

Exempel på experiment
- Nedkylning för att undersöka kritiska gränser för hypotermi
- Insemination av djursperma i kvinnor
- Transplantation
- Vivisektion (är dissektioner eller invasiva ingrepp på levande människor eller djur)
Se vidare.

Jag vill också referera till ett inslag om Stargateprogrammet som för tankarna till tidig 70-tal som en förlängning till de sjuka mänskliga experiment som fick sin begynnelse i forna Nazi-Tyskland:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3sgAwMMWA

Bok som vittnar om en verklighet inom Stargateprogrammet:
https://www.publishersweekly.com/978-0-312-14708-2

För att återknyta till ämnet finns det synbart en röd tråd för den som ser att andra världskrigets fasoner lett till kalla krigets mycket utstuderade metoder, vilket överlevt genom och in i 70-talets kollektiva medvetande där studierna visat resultat till så sent som in på -95 då det omdiskuterade programmet avslutades.

Att det inte ens diskuterats, alternativen som kunde förklara varför Area 51 är extrembevakat, för att inte tala om all aktivitet underjord som inte mött dagens ljus sedan 1942. Varför och hur blev de vanskapta människorna en ny popkultur? Mår de inte illa av sin naiva föreställning att de fullkomligt fabulerade utomjordingarna inte är annat än en väl förvarad bild av ren tortyr som lever än idag?

Vad jag menar är att de som ser de grå egentligen förnimmer en död människas liv av tortyr och att de endast upplever en annan människas verklighet från en annan tid.

Vad säger ni om min teori?
Är jag den enda som tänkt på saken?

Diskutera!
Citera
2018-12-10, 15:13
  #2
Medlem
FM2018s avatar
Vad säger ni som tror på Grey Aliens?

Jag har sett en sak, det närmaste jag kommer erfarenheten av utomjordingar och kom en tid efter att grubbla på Grey Aliens jag inte tror existerar, men ha förklaring i andra fenomen.
Citera
2018-12-12, 00:45
  #3
Medlem
Brajias avatar
I mitt förra liv var jag en ”gray alien” (vi kallar oss GxlbrZffrtzl). Jag kan intyga att vi inte hade nåt med nazisterna att göra, alla våra bortföranden var bara i syfte att spela in extremt sjuk porr, vilket är det enda vi tänder på numera.
Citera
2018-12-14, 00:50
  #4
Medlem
FM2018s avatar
Om ni inte trollade så mycket kunde jag dela med mig av min enda erfarenhet av Grey Aliens, den enda gången jag sett en. Tror jag.

Jag har alltid varit mycket skeptisk aliens och andras upplevelser, men efter att ha grubblat på det ett tag är jag lite mer öppen för förklaringar även om jag inte tror på det.

Vad jag såg måste någon annan också ha sett.
__________________
Senast redigerad av FM2018 2018-12-14 kl. 00:55.
Citera
2018-12-14, 03:03
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FM2018
Om ni inte trollade så mycket kunde jag dela med mig av min enda erfarenhet av Grey Aliens, den enda gången jag sett en. Tror jag.

Jag har alltid varit mycket skeptisk aliens och andras upplevelser, men efter att ha grubblat på det ett tag är jag lite mer öppen för förklaringar även om jag inte tror på det.

Vad jag såg måste någon annan också ha sett.

Vad är det som säger att Braija trollar dig?

Det är väl snarare du som trollar oss?
Citera
2018-12-19, 00:52
  #6
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FM2018
Jag sätter min förmögenhet på att de tusentals runt om i världen som påstår sig ha blivit bortförda av 'The Grey aliens' har beblandat sina egna erfarenheter med de avlidnas som under Nazi-Tyskland blev till bisarra medicinska experiment. De ser den döda personens upplevelser de inte bara vittnat, men inte överlevde. Som en medial person.

Det är uppenbart om man jämför de mest förekommande beskrivningarna från samtligas kontakt med de grå utomjordingarna, med de förnimmelser ingreppen kan ha åsamkat offren. Dess karaktäristiska utseende var egentligen både masker Nazidoktorerna använde under ingreppen för att skapa maximal tortyr och falska minnen, som de vanskapta människors utseende i koncentrationslägren till led av svår svält och omöjliggjord identifikation.

Exempel på förekommande beskrivningar av en bortföring:
- Möts av starkt ljus i mörker, oftast skog eller annan övergiven plats
- Minnesförluster
- Hårt underlag för kirurgiska ingrepp
- Varelser som ser ut som de grå
- Paralysering
- Intensiv smärta
- Kirurgiska ingrepp
- Insemination
- Sex med de grå

I övrigt, uppgifter som kunde tolkas som en sektliknande rörelse med inslag av parapsykologiska experiment som inte på något vis är allt fjärran från dåtida satanistiska rörelser redan under andra världskriget med en internationell plan som fick andra höjder under SS ledning.

Här kan ni läsa de otäcka parallellerna, experiment av människor som blivit bortförda till koncentrationslägren.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Experi...i_Nazityskland
https://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_h...xperimentation

Exempel på experiment
- Nedkylning för att undersöka kritiska gränser för hypotermi
- Insemination av djursperma i kvinnor
- Transplantation
- Vivisektion (är dissektioner eller invasiva ingrepp på levande människor eller djur)
Se vidare.

Jag vill också referera till ett inslag om Stargateprogrammet som för tankarna till tidig 70-tal som en förlängning till de sjuka mänskliga experiment som fick sin begynnelse i forna Nazi-Tyskland:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3sgAwMMWA

Bok som vittnar om en verklighet inom Stargateprogrammet:
https://www.publishersweekly.com/978-0-312-14708-2

För att återknyta till ämnet finns det synbart en röd tråd för den som ser att andra världskrigets fasoner lett till kalla krigets mycket utstuderade metoder, vilket överlevt genom och in i 70-talets kollektiva medvetande där studierna visat resultat till så sent som in på -95 då det omdiskuterade programmet avslutades.

Att det inte ens diskuterats, alternativen som kunde förklara varför Area 51 är extrembevakat, för att inte tala om all aktivitet underjord som inte mött dagens ljus sedan 1942. Varför och hur blev de vanskapta människorna en ny popkultur? Mår de inte illa av sin naiva föreställning att de fullkomligt fabulerade utomjordingarna inte är annat än en väl förvarad bild av ren tortyr som lever än idag?

Vad jag menar är att de som ser de grå egentligen förnimmer en död människas liv av tortyr och att de endast upplever en annan människas verklighet från en annan tid.

Vad säger ni om min teori?
Är jag den enda som tänkt på saken?

Diskutera!

Det jag tänker spontant är att om det är någon sorts energi som finns kvar av lidandet folk fick utstå så borde det bara kunna upplevas på de platser där det hela utspelade sig, eller åtminstone bara i Europa, men folk från hela världen har väl rapporterat om att bli bortförda av
"de grå" sen har det ju funnits massa annat lidande i världen som borde spelas upp på samma sätt, slakten på västfronten i första världskriget, folkmordet på indianerna (visserligen förekommer det ju en del övernaturligt på gammal indian mark i USA) mm. Men förstår hur du menar, intressant teori iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback