Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-11-27, 19:25
  #85
Medlem
Död o återfödds avatar
.
Kan någon moderator berätta hur det ligger till med denna regelvidriga varning jag drabbades av?

Varför kommer inget besked?

Kommer moderatorkollegiet ha någon omröstning i frågan, eller?

Vill ha ett snabbt svar innan jag råkar ut för ännu en regelvriden nonsens-varning så att jag tvingas bort från forumet i ytterligare 6 månader...
__________________
Senast redigerad av Död o återfödd 2018-11-27 kl. 19:28.
Citera
2018-11-27, 19:49
  #86
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
Kan någon moderator berätta hur det ligger till med denna regelvidriga varning jag drabbades av?

Varför kommer inget besked?

Kommer moderatorkollegiet ha någon omröstning i frågan, eller?

Vill ha ett snabbt svar innan jag råkar ut för ännu en regelvriden nonsens-varning så att jag tvingas bort från forumet i ytterligare 6 månader...

Du har ju redan fått ett alldeles ypperligt svar av mod:

(FB) Regelvidrig varning: Originell, tänkvärd, nyskapande tråd om bordsbön och evolution.

Finns inget mer att tillägga. Se tystnzden som en bekräftelse på det.
Citera
2018-11-27, 20:19
  #87
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du har ju redan fått ett alldeles ypperligt svar av mod:

(FB) Regelvidrig varning: Originell, tänkvärd, nyskapande tråd om bordsbön och evolution.

Finns inget mer att tillägga. Se tystnzden som en bekräftelse på det.

Av någon outgrundlig anledning undvek du att nämna mitt svar till yttrandefrihetsbekämparen:

(FB) Regelvidrig varning: Originell, tänkvärd, nyskapande tråd om bordsbön och evolution.

Citera
2018-11-27, 21:23
  #88
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Av någon outgrundlig anledning undvek du att nämna mitt svar till yttrandefrihetsbekämparen:

(FB) Regelvidrig varning: Originell, tänkvärd, nyskapande tråd om bordsbön och evolution.


Fanns ingen anledning att nämna detta, då det är totalt ovidkommande.

Det är ju det som är ditt problem. Du kör med cirkelresonemang, medvetet eller omedvetet, vad vet jag, jag kan inte se in i din hjärna. Av detta skäl är du dock totalt oförmögen att ta till dig konkret fakta.

Din tråd var originell, ja, men bara på ett snurrigt sätt.
Nyskapande, nej, inte på en sund diskussionsbasis. I så fall kan man vara nyskapande genom att försöka para boaormar med kaffebryggare.
Tänkvärd? Haha! Nej! Ja, många har uppenbarligen tänkt på tråden, det har vi ju sett, men definitivt inte som du tror och i andemeningen tänkte.

Klockren åtgärd enlig mig.

Vad cirkelresonerar du på det?
Citera
2018-11-28, 15:56
  #89
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
1. Har redan en blogg med samma namn, bara googla.

2. Tråden var uppenbarligen väldigt diskussionsvänlig, då den mottog enorm trafik under det dygn den fick leva, dussintals med kommentarer och frågor, närmare tusen visningar. Men det är klart, du som känd yttrandefrihetsbekämpare och verklighetsförnekare gillar ju inte att man klär av evolutionsteorin inpå bara skinnet...

Blogga där då. Det här är ett diskussionsforum för diskussioner, inte ditt bloggande. Vill du diskutera något så är det fritt fram. Om du bara vill berätta dina sagor för att sedan klä av dem "inpå bara skinnet" så kan du hålla dig till din blogg.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback