Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-11, 14:23
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det går självklart inte att dra skiljelinjer varken på en imaginär griffeltavla eller i sanden då varje tråd är individuell med sin placering och sina ordval.

Reglerna gäller lika självklart som en linje, men det finns alltid en gräns för när de bryts emot och när det kan släppas igenom.

Mindre förstående kallar det godtycklighet i en negativ kontext, men så kan man ju inte se det. Det är människor som gör bedömningen och även om jag tycker du är mindre förstående så finns det säkert andra som inte håller med. Det är lika godtyckligt i det fallet.

Relativisering, á la klassisk post-strukturalism.
Finns en massa tydliga regelverk där det finns tydliga riktlinjer.

Förövrigt vill jag ha svar ifrån moderatorerna rörande mina frågor då de är i den positionen som är lämpligast i att ge adekvata svar.
Citera
2018-12-11, 16:02
  #26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovchenko
Relativisering, á la klassisk post-strukturalism.
Finns en massa tydliga regelverk där det finns tydliga riktlinjer.

Förövrigt vill jag ha svar ifrån moderatorerna rörande mina frågor då de är i den positionen som är lämpligast i att ge adekvata svar.

Men ge då exempel på när det finns tydliga riktlinjer.

Jaha...

Ska nu användare börja måla med bred pensel på den andra sidan planket också? Snart är penslarna bredare än planket, oavsett sida.

Alltså, att i ena andetaget INTE komma med endaste konkreta bevis på att det FINNS tydliga riktlinjer för trådars borttagande, whatever, och i det andra andetaget INTE komma med bevis för att det INTE FINNS detsamma.

Så tröttsamt. Klagomål från två håll, men ingen kan bevisa något. Suck.

Ja, invänta gärna svar från mod, men meanwhile har jag all rätt att uttrycka mig under tiden.

Blir gärna slagen på fingrarna själv om jag missuppfattat något. Det är så det fungerar här, man lär sig av varje inlägg. Att bara klaga på varje inlägg lär man sig inget av, men det än är.
__________________
Senast redigerad av tempeZZt 2018-12-11 kl. 16:05.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback