Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-21, 14:56
  #1
Medlem
Hej
Köpte ett hölje till en hårddisk som jag hade i min gamla dator, eftersom datorn gått sönder. Eller själva datorn funkade men jag hade spillt läsk på den så tangentbordet funkade inte iallafall. Men den gick och starta och sådär.

Det hör köpte jag: https://www.netonnet.se/art/dator/ex.../249672.13910/

Har kopplat ihop den enligt anvisningarna. Den lyser och man hör att hårddisken håller på med något om man säger så, att den är på då. Men när jag kopplat in den i datorn så gör datorn inget, det kommer inte fram någon ruta. Någon som vet varför?

Hade jag kopplat den fel hade väl inte ens hårddisken startat, eller? Känns ju inte så, men jag kan ha fel.
Citera
2018-11-21, 14:59
  #2
Medlem
Det var inget, den funkade nu.
Citera
2018-11-21, 15:34
  #3
Medlem
Får ett felmeddelande nu istället där det står: "Det går inte att kopiera filen på grund av ett oväntat fel. Om felet kvarstår kan du använda felkoden om du vill söka efter hjälp. Fel 0x8007045D. Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O enhet."

Vet inte alls vad man ska göra med det.....
Citera
2018-11-21, 22:15
  #4
Medlem
Har du testat att söka på felmeddelandet? För när jag sökte hittade jag massa sidor som personer skrivit om just det problemet du har.
Citera
2018-11-22, 06:48
  #5
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Sök på felkoden - 0x8007045D

Man får många träffar där detta diskuteras och hur man lättast löser detta problem.
Citera
2018-11-22, 10:09
  #6
Medlem
Gjorde det, den funkar nu. Tack för era svar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback