Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-01-09, 12:32
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Men asså för att få en märkbar skön effekt måste man använda sån dos som tillome känns toxiskt, annars kan man lika gärna dricka grönt te... så har det varit för mig på dessa toxiska om denimet är så som chmninaca som jag inte kunde ta minsta smulan av, som att röka målarfärg.

Kan inte komma på en enda noid som inte känts toxisk. Man är ju inte dum, om något smått självdestruktiv; det vi röker är troligen lika hälsosamt som råttgift, men man blir ju bäng på det, det är huvudsaken! Man kan ju hålla sig till det gröna téet om man är rädd om sig själv, eller så kan man som jag dricka grönt té och käka vitaminer och tycka man detoxar sig själv mellan spicejointarna... haha
Däremot var denna faktiskt väldigt behaglig vad gäller välmående och rus. Ingen ”käftsmäll-betongblock-på-huvudet”-känsla, utan snarare ett skönt sammanhängande flum. Gillar du inte det extrema så är denna att rekommendera, men bör tillägga att den är mycket potent. Ett bloss med ett halvt korn på toppen av en cigg gjorde mig helt gitti, men som sagt på ett välbehagligt sätt.

Hoppas de får in denna snart igen!
Citera
2019-01-20, 13:55
  #26
Medlem
tjackknugens avatar
Nå, hur mycket tobak per MG pulver? Är den lik någon noid i ruset så man vet vad man ska förvänta sig.
Citera
2019-01-30, 01:56
  #27
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Nå, hur mycket tobak per MG pulver? Är den lik någon noid i ruset så man vet vad man ska förvänta sig.
Provat den ännu?
Citera
2019-01-30, 02:31
  #28
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Provat den ännu?
Riktigt mysig må jag säga, och potent. Gav mer chillrus än cracksmack-rus likt en del noider gett mig. 10/10 får denna.
Citera
2019-02-15, 17:50
  #29
Medlem
Fan kickasschems är nere så va gäller nu? XD
Citera
2019-02-16, 17:17
  #30
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Fan kickasschems är nere så va gäller nu? XD

Kickass har väl varit gone ganska länge nu. Om du vill ha 'noider får du handla utomlands så vitt jag vet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback