Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-21, 08:44
  #1
Medlem
MrMarios avatar
Feministen Nina Rung, som bland annat blivit ökänd för att ha ifrågasatt en svensk kvinnas berusningsgrad pga. våldtäktsmännen var utlänningar, har författat en lista på hur svenska män ska bli översittare och skitstövlar, för att lösa sexbrottsfrågan. Någon forskning presenteras inte, alltsammans tycks vara enbart känslor:

1. Anklaga din son för att vara potentiell våldtäktsman.
2. Sprid galna genusteorier på din arbetsplats, skitsamma vad vetenskapen säger.
3. Förbjud skämt och humor i allmänhet på jobbet och även privat då surkärringar och cucks kan ta illa upp.
4. Återigen; förbjud humor och skämt. Prata om att alla män har kollektiv skuld för sexbrott, men nämn inte att det främst är utländska män i Sverige som våldtar
5. Låt inte dina kompisar dricka och ha kul på fritiden
6. Avsnoppa dig själv. Titta inte på porr och var en torrboll i alla sammanhang. Pinupbilder är även de förbjudna. Menskonst är okej så länge du inte grabbflabbar åt det.
7. Skicka inga kukbilder såvida du inte har en mörk snorre att visa Rung.

http://www.kingmagazine.se/artiklar/...en-battre-man/

Nina Rung blev ökänd i samband med en svavelosande intervju i SR, där hon blev förbannad över att kvinnors utsatthet för sexualbrott uppmärksammades. Orsak? UG:s avslöjande grundade sig på gedigen grund med vetenskapliga undersökningar. Rung ville hellre fokusera på metoo snarare än överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter. Ytterst menar Rung att hon saknar intresse för sin egen yrkesroll och är enbart intresserad av att använda sin utbildning för att få sprida hat mot svenska män och ovetenskapliga genusteorier.

https://samnytt.se/kriminolog-ifraga...erusningsgrad/

Vad tycks om Rungs senaste galenskaper, ska vi skippa fängelse och hårda straff och istället prata genustoeri med grabbarna över ölen?
__________________
Senast redigerad av MrMario 2018-11-21 kl. 08:49.
Citera
2018-11-21, 08:48
  #2
Medlem
MrMarios avatar
Till sitt yttre är Rung så kallad grådassig clown. Dvs, ett grått och trist utseende som kompenseras av en clownliknande sminkning och hårfrisyr, en sorts kompensering då hon inte åtnjuter svennebanans uppmärksamhet med sitt naturligt mediokra utseende. Misslyckandet är dock att blickarna inte dras till skönhet som är syftet med den osmakliga stylen, utan snarare för tankarna till en polsk prostituerad.
__________________
__________________
Senast redigerad av MrMario 2018-11-21 kl. 08:50.
Citera
2018-11-21, 08:55
  #3
Medlem
svenkolrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Till sitt yttre är Rung så kallad grådassig clown. Dvs, ett grått och trist utseende som kompenseras av en clownliknande sminkning och hårfrisyr, en sorts kompensering då hon inte åtnjuter svennebanans uppmärksamhet med sitt naturligt mediokra utseende. Misslyckandet är dock att blickarna inte dras till skönhet som är syftet med den osmakliga stylen, utan snarare för tankarna till en polsk prostituerad.
__________________
Ja det är inte så svårt att förstå att feta och fula kvinnor dras till feminismen, det blir som en förening för bitterfittor.
Vad som är mer störande är att riktigt fräscha kvinnor också dras till den sekten, men det beror troligen på någon obehandlad psykisk åkomma.
Citera
2018-11-21, 08:57
  #4
Medlem
Naknekejsarens avatar
Hennes svar på att antalet kvinnor som utsätts för sexbrott ökat med 200% på 3 år och var tredje ung kvinna utsatts för sexbrott:

Citat:
Kriminologen och genusvetaren Nina Rung är positiv till utvecklingen. Hon tror att anmälningsbenägenheten har ökat.

– Ju mer vi pratar om det och ju mer det skrivs desto större effekter får det. För att kunna anmäla måste du först förstå att det är ett brott du utsatts för. Ju högre kunskap man får om trakasserier desto större chans att man kan berätta vad man varit utsatt för.

– Jag vill att alla ska anmäla, så vi sätter press på politiskt håll att utreda.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/v...iEI6OQ--wqm1Fk

Det är speciellt märkligt att tro att anmälningsfrekvensen ökat då NTU INTE MÄTTER ANMÄLNINGSFREKVENS. De kvinnor som rapporterar att de utsats för sexbrott kan tvärtom inte ha anmält händelsen.

Hur genusvetare också kan räknas som kriminologer har jag missat. Kvinnan verkar fullständigt galen och offrar givetvis svenska flickors lidande för att behålla sitt lyxjobb.
Citera
2018-11-21, 09:15
  #5
Medlem
MrMarios avatar
En intressant detalj är att anmälningsbenägenheten i Sverige i själva verket minskar, enligt BRÅ.

http://torbjornbergman.se/wp-content...1/IMG_0481.png

En uppgift som det hålls väldigt tyst om inom media, då "anmälningsbenägenheten" är feministernas sista livlina för att desperat hålla fast vid att Sverige Aldrig Varit Tryggare. Bekräftar min tes om att Nina Rung är ännu en kvinna som hatar kvinnor. När det väl är skarpt läge och en journalist lyfter ett offer för våldtäkter, då ifrågasätter Rung våldtäktsoffret mitt sändning och snyftar för de utländska männen som vrålade Ill fuck you swedish girl.
Citera
2018-11-21, 09:42
  #6
Medlem
Europes avatar
Nina Rung är ett skämt. Ingen mentalt tillräknelig människa tar henne på allvar. Inte ens de som använder henne i sin propaganda. Ingen i tråden har ens nämnt hur Tino Sanandaji drog ned byxorna på hennes och polismyndighetens propaganda, så att de hastigt kände sig tvingade att ta bort lögnerna:

https://nyheteridag.se/polisen-gav-f...-efter-kritik/

Dock har hon vid det här laget gjort bort sig offentligt så många gånger till den så milda grad, så jag undrar hur pass användbar hon ens är i propagandamässigt. Men visst, det gäller så klart alla genusvetare som har synts offentligt... Hon sticker väl ut mer då hon även låtsas vara kriminolog.
Citera
2018-11-21, 10:30
  #7
Medlem
Pansarveckets avatar
Jag hade inte brytt mig ett dugg om hennes utseende om hon bara varit lite kompetent, men hon är ju skitkass!
Hon var också personen bakom våldta inte-armbanden och det ledde till slut till att hon inte är välkommen hos polisen mer.

Att hon används som "expert" här och där säger massor av dem som hyr in henne för detta.
Den ideologiska övertygelsen är stark hos de cancerframkallande medier vi försöker vänja oss av med, så mycket att de ska tvinga sig på oss via skatten.
Citera
2018-11-21, 10:31
  #8
Medlem
Det är hon som är kriminolog va? Bra kombo (not)!
Citera
2018-11-21, 10:43
  #9
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Det är hon som är kriminolog va? Bra kombo (not)!
Hon har troligen en sån utbildning, men jag har inte kollat upp den, eller om den är lika utvecklad som Arnstads "historiker".
Det hon håller på med håller inte verkshöjd för en kriminolog och det enda hon gör är att legitimera könskriget för genus"vetenskapen".
Citera
2018-11-21, 10:49
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hon har troligen en sån utbildning, men jag har inte kollat upp den, eller om den är lika utvecklad som Arnstads "historiker".
Det hon håller på med håller inte verkshöjd för en kriminolog och det enda hon gör är att legitimera könskriget för genus"vetenskapen".

Ja, jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag varje gång skrattar när hon uttalar sig om ämnen relaterade till kriminalitet och man ser att det är hennes desperation för att få sprida sin politik som styr. Jag hoppas bara att folket i stort genomskådar hennes brutala vinklingar.
Citera
2018-11-21, 10:55
  #11
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Ja, jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag varje gång skrattar när hon uttalar sig om ämnen relaterade till kriminalitet och man ser att det är hennes desperation för att få sprida sin politik som styr. Jag hoppas bara att folket i stort genomskådar hennes brutala vinklingar.
Hon säger dessutom nästan samma saker varje gång om du följt henne ett tag.
Fast i en loop. Lite som Anders Lindberg och Svante Tidholm.
Tragisk historia egentligen att inte kunna tänka själv, utan bara gå omkring som ett defekt minnesband och agera duktig idiot och rabbla mantran.
Citera
2018-11-21, 11:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hon säger dessutom nästan samma saker varje gång om du följt henne ett tag.
Fast i en loop. Lite som Anders Lindberg och Svante Tidholm.
Tragisk historia egentligen att inte kunna tänka själv, utan bara gå omkring som ett defekt minnesband och agera duktig idiot och rabbla mantran.

Ja. Och framförallt KÄNSLOR. Känslor utan några som helst belägg, utan någon som helst statistik o.s.v. Klassiskt. Alltid kul att se dessa feminister krocka med någon som är påläst och som har siffrorna på sin sida, typ som Peterson och Cathy Newman (jag ska ändå ge att Newman sköter sig jävligt bra och pushar riktigt hårt, men även hon åker på bra med däng)!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback