Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-30, 18:52
  #13
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourVoice
03:00 natten mellan lördag-söndag svensk tid. Jag vet inte var man kan streama helt gratis, men om du har VPN så går det att se på MatchTV (ryska) enligt https://vpn-sverige.se/boxning/wilder-vs-fury-stream/

Matchen lär snarare gå runt 06-07.
Citera
2018-11-30, 22:47
  #14
Medlem
Kan inte se Fury torska detta. Det är tjuren mot matadoren. Matadoren vinner i praktiken alltid.

Tyson Fury må ha varit borta länge men hans ben och hans ålder är i sina prime. Tyson Fury tror att han kommer att vinna, då tror jag också det.
Citera
2018-11-30, 23:21
  #15
Medlem
Ska Wilder go all in gay BDSM på Fury eller? Löjlig jävla mask han hade på sig.
Citera
2018-11-30, 23:51
  #16
Medlem
withnonames avatar
Jag blir väldigt förvånad över Wilders 96 kg och det känns lite väl lågt för att vara en tungviktare. Han har laddat för att vara mer rörlig eftersom Fury är en boxare som bygger på mycket rörlighet men 20 kg lättare än sin motståndare? Tror inte den där högerhanden är lika farlig längre.
Citera
2018-12-01, 01:46
  #17
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Wilder är ett såkallat "hypejob".

Kommer gå all in på Fury - svinbra odds dessutom!
Citera
2018-12-01, 02:43
  #18
Medlem
Cockfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
Wilder är ett såkallat "hypejob".

Kommer gå all in på Fury - svinbra odds dessutom!

Vinsten på Fury är självklar. Vad fick du för odds och var?
Citera
2018-12-01, 02:46
  #19
Medlem
Cockfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ska Wilder go all in gay BDSM på Fury eller? Löjlig jävla mask han hade på sig.

Måste göra nåt för och bli känd i USA. Men snälla va barnsligt.
Citera
2018-12-01, 02:49
  #20
Medlem
Hoppas på KO av Wilder.
Citera
2018-12-07, 02:28
  #21
Medlem
Måste citera foreman, "finns ingen som kritiserar lejonets vikt, när lejonet slåss mot en huskatt". Men frågan är om tysons extrakilon är kraft, eller fetma.
Citera
2018-12-07, 03:11
  #22
Medlem
Fetma? Såg du matchen överhuvudtaget? Tyson fury dominerade alla ronder utom möjligtvis dom två han gick ner i. Han rör sig otroligt snabbt och smidigt för sin storlek. Jag hade själv Wilder som säker vinnare även om jag hoppades på tyson. Efter matchen var jag smått chockad hur INTE tyson vann på poäng.

Fury är fortfarande någon att räkna med inom tungvikt, även om en match med Anthony Joshua är en bra bit bort.
Citera
2018-12-16, 03:47
  #23
Medlem
Vad tror ni, kommer en fight mellan Joshua och Wilder eller Fury någonsin bli av? Verkar som att Joshua duckar Wilder för tillfället iallafall.
Citera
2018-12-16, 10:28
  #24
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Will99
Vad tror ni, kommer en fight mellan Joshua och Wilder eller Fury någonsin bli av? Verkar som att Joshua duckar Wilder för tillfället iallafall.

Vad får dig att anse att Joshua duckar Wilder just nu? Känns som det enda jag ser på nätet är Joshua som bönfaller Wilder att möta honom den 13 april, på Wembley. Men du kanske har läst annat och får gårna länka isf?

Jag tror hur som haver på en rematch mellan Fury-Wilder. Fury tar det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback