Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-21, 04:36
  #1
Medlem
Som sagt det är inge mardröm fet känns inte speciellt läskigt eller speciellt, men ibland drömmer jag att jag sitter på ett flygplan så händer det något och typ man håller på att krascha in i träd osv slutar med att man får kraschlanda nånstans på marken. Haft sådana drömmar flera gånger vet ej hur allvarligt kraschen varit men had klarar mig varenda gång de andra med tror jag fast hela planet är sprängt nästan. Bara någon dag sedan så drömde jag att jag satt i ett plan som åkte nära marken nära träd och bägge vingarna slog i mot träden så planet störtade. Haft minst 2 st till drömmar om detta
någon annan som har likadant??
Citera
2018-11-21, 04:38
  #2
Medlem
Alltså inge dröm där man dör överlever alltså ”lite förvånande” en gång tror jag att jag drömde att planet kraschade på en motorväg och mitt säte liksom flög från motorvägen och landade långt nedanför, typ en såndär motorväg i USA där det finns en väg under typ så går den snett” Plus en annan gång mitt ute i en skog vid vinter och innan dess hade piloten problem med att styra.. minns ej helt men. Är annars inte direkt rädd att åka flygplan på riktigt
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2018-11-21 kl. 04:41.
Citera
2018-11-21, 09:47
  #3
Medlem
Jag har nog aldrig haft några drömmar om plankrascher men mer om skjutningar. Inatt så hade en dröm om skjutningen vid Aurora 2012 (The Dark Knight). Jag såg i väldig detalj hur gärningsmannen sköt någon i huvudet och alla började springa och skrika, som om jag faktiskt var där. Såna drömmar är verkligen skruvade och får mig att tänka på hur det kan vara om man upplever något så hemskt.
Citera
2018-11-21, 12:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konditorn404
Jag har nog aldrig haft några drömmar om plankrascher men mer om skjutningar. Inatt så hade en dröm om skjutningen vid Aurora 2012 (The Dark Knight). Jag såg i väldig detalj hur gärningsmannen sköt någon i huvudet och alla började springa och skrika, som om jag faktiskt var där. Såna drömmar är verkligen skruvade och får mig att tänka på hur det kan vara om man upplever något så hemskt.
Inte haft någon sån där men känner igen mig man kan ibland drömma om ställen man ej varit på och typ fantisera hur det ser ut med detaljer och sånt. Ganska konstigt
Citera
2018-11-21, 17:50
  #5
Medlem
Kickexs avatar
Jag drömmer faktiskt ganska ofta om ett flygplan som kraschar.
Men inget som jag själv sitter på.
Fast det sker i min närhet. Jag tycks alltid vara precis bortom någon fara. Även om det bara handlar om någon meter. Och måste därför hantera och stå ut med eländet som olyckan medför.

Ibland är det i stället en komet, men samma scenario.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback