Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-21, 00:20
  #1
Medlem
Tips till oss?
Jag och min kille vill verkligen att jag ska bli gravid, vi har sex ofta men problemet är att han kan inte komma i mig! Ibland så funkar det när han tar ut snoppen, runkar, stoppar in den och sen kommer. Men ofta funkar inte det heller. Han känner sig värdelös och mår dåligt över detta. För han vill verkligen ha barn. Och för att bli gravid så räcker det ju inte att han lyckas komma typ 1 gång i månaden..
Nu har jag tänkt på om det skulle funka om jag suger av honom, tar satsen i munnen, för över satsen i en spruta och sprutar in i fiffin. Tror ni det här funkar?! För han kan komma i min mun.
Och ja han vill verkligen ha barn med mig. Han kan bara inte komma så lätt.
Citera
2018-11-21, 00:22
  #2
Medlem
sommarlovs avatar
Är han omskuren?
De kan ha problem med känslan.
Citera
2018-11-21, 00:25
  #3
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namnet1
Tips till oss?
Jag och min kille vill verkligen att jag ska bli gravid, vi har sex ofta men problemet är att han kan inte komma i mig! Ibland så funkar det när han tar ut snoppen, runkar, stoppar in den och sen kommer. Men ofta funkar inte det heller. Han känner sig värdelös och mår dåligt över detta. För han vill verkligen ha barn. Och för att bli gravid så räcker det ju inte att han lyckas komma typ 1 gång i månaden..
Nu har jag tänkt på om det skulle funka om jag suger av honom, tar satsen i munnen, för över satsen i en spruta och sprutar in i fiffin. Tror ni det här funkar?! För han kan komma i min mun.
Och ja han vill verkligen ha barn med mig. Han kan bara inte komma så lätt.

Väl bara o köra sin grej han brukar? Sen vara snabb o försöka spruta in det mesta han kan.
Citera
2018-11-21, 00:25
  #4
Medlem
Han är inte omskuren. Men upplever att förhuden är lite långt ner ? Den täcker inte ollonet.
Citera
2018-11-21, 00:25
  #5
Medlem
Be honom runka till sin favvo, "problem" solved.
Citera
2018-11-21, 00:28
  #6
Medlem
Problemet är att det funkar bara 1 av 10 gånger ca, oftast så kommer han inte alls, förutom när jag suger
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Väl bara o köra sin grej han brukar? Sen vara snabb o försöka spruta in det mesta han kan.
Citera
2018-11-21, 00:29
  #7
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Har han haft problem med att komma i dig tidigare eller har det kommit i och med att han skall befrukta dig?
Citera
2018-11-21, 00:30
  #8
Medlem
Nej han har aldrig kommit i mig,
Kanske 1 gång på ett halvår. Han har haft en tjej tidigare och där kom han inte heller.
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Har han haft problem med att komma i dig tidigare eller har det kommit i och med att han skall befrukta dig?
Citera
2018-11-21, 00:32
  #9
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namnet1
Nej han har aldrig kommit i mig,
Kanske 1 gång på ett halvår. Han har haft en tjej tidigare och där kom han inte heller.

Är han hård när han är i dig eller slaknar han?
Citera
2018-11-21, 00:34
  #10
Medlem
Han är hård hela tiden,
Och tycker det är skönt och så.
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Är han hård när han är i dig eller slaknar han?
Citera
2018-11-21, 00:37
  #11
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Något är uppenbart fel, inte tillräcklig stimulering. Att ni inte kan samtala och lista ut problematiken om detta internt är fan förvånande.
Citera
2018-11-21, 00:37
  #12
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namnet1
Han är hård hela tiden,
Och tycker det är skönt och så.

Vilket dilemma, förstår att det tär på dig. Det sitter i hans huvud. Kan du inte suga av honom och teasa honom länge tills han måste komma och då snabbt stoppar in den i fittan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback