Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-20, 17:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Han var med 2009 ser jag nu.

Alla så sugna på att suga judekuk.

Hoppar över det där med "judekuk", men det är väl klart att när man väl inser (vilket Björklund gjort) vilka det är som styr världen (Bilderberg) så får man ju förhålla sig till det. Resistance is futile, eller vad ska han göra ... gå med i NMR?
Citera
2018-11-20, 18:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Hoppar över det där med "judekuk", men det är väl klart att när man väl inser (vilket Björklund gjort) vilka det är som styr världen (Bilderberg) så får man ju förhålla sig till det. Resistance is futile, eller vad ska han göra ... gå med i NMR?

Han kan ju våga vägra judekuk, men då karriären slut som ledare för ett litet pissparti i Sverige. Det gäller att säkra nästkommande generationer ekonomiskt och då måste han ta judekuk i mun.

Vi får hoppas på att han låses in som den landsförrädare han är!
Citera
2018-11-20, 18:14
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Han kan ju våga vägra judekuk, men då karriären slut som ledare för ett litet pissparti i Sverige. Det gäller att säkra nästkommande generationer ekonomiskt och då måste han ta judekuk i mun.

Vi får hoppas på att han låses in som den landsförrädare han är!

Du lever i en fantasivärld. Vilka ska spärra in honom? Vad tror du SD:s dåvarande partiledare gör den dag han blir inbjuden till Bilderberg? SD har redan pratat om att spärra in radikala nationalister och förbjuda partier som t ex NMR.

Resistance is futile.
__________________
Senast redigerad av Saito 2018-11-20 kl. 18:16.
Citera
2018-11-20, 18:33
  #28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Gluggen är snart historia, precis som partiet.
Kikade lite på programmet, han säger exakt samma sak varje gång han är i tv.
Han är fullt medveten om att det snart är över för honom, det mullrar tydligen rejält i L nu.

Jag noterar det också. Han är egentligen väldigt förutsägbar. Det börjar alltid med tjafs och sedan säger han "så här är det" och sedan kommer det ytterligare floskler som bemöts när man talar i munnen på varandra och sedan står han med sitt fåniga leende.

En gång i tiden tyckte jag Björklund var vettig och jag litade på honom. Precis som jag litade på Reinfeldt och Borg. Dessa satans svin som förrått landet och folket borde ställas inför folkets domstol.




Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Han har väl alltid varit globalist så han har egentligen inte förrått sig själv eller sin ideologi.

1. Avslutade militär karriär som major.
2. Adopterade två asiater (inget fel i det)
3. Följer direktiv givna av Bilderberg. Har insett vilka som styr världen och gör mesta möjliga av detta för att gynna sig själv. Partiets framtid bryr han sig inte om.

Smart sociopat, och ja, har förmodligen blivit lovad ett snarlikt kontrakt som Reinfeldt fick.

Enligt wikipedia som han säkert själv varit inne och ändrat på hade han höga betyg genom karriären och spåddes en lysande fortsatt karriär men hoppade av pga politiken. Han kastade bort sin militära karriär och blev politiker för ett parti som han sedan kör ut ur riksdagen. Det är två magplask! Det hade inte behövt vara så. Hade gjort en lysande politisk karriär hade den militära inte betraktats som ett magplask utan kanske som en språngbräda.

Ska egentligen inte kommentera JB övriga familj eftersom de inte har med honom att göra men jag kan tycka att det är lite märkligt att adoptera barn från Sydkorea på 90-talet och som 40-50-åring. På 70-talet var det ju en del som flydde krig men 90-talet... och Sydkorea. Om de nu så gärna ville ha barn, varför inte adoptera svenska barn? Det finns ju barn i Sverige som växer upp i fosterfamiljer eller som adopteras osv.



Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Hoppar över det där med "judekuk", men det är väl klart att när man väl inser (vilket Björklund gjort) vilka det är som styr världen (Bilderberg) så får man ju förhålla sig till det. Resistance is futile, eller vad ska han göra ... gå med i NMR?

Om man tar emot pengarna är man skyldig. Det är ett enkelt val att inte låta sig korrumperas. Björklund är dessutom militär!



Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Du lever i en fantasivärld. Vad tror du SD:s dåvarande partiledare gör den dag han blir inbjuden till Bilderberg? SD har redan pratat om att spärra in radikalnationalister och förbjuda partier som t ex NMR. Resistance is futile.

SD kommer sannolikt inte vara lösningen på Sveriges framtid.
Citera
2018-11-20, 18:38
  #29
Medlem
Det är dock inget nytt med att Folkpartiet tycker så här. Det har varit så här minst sedan en man reste sig ur soffan 1991. Majoren är inte alls särskilt extrem i det perspektivet. Tveksamt att Majoren har en majoritet emot sig i partiet.

Dock har svensk höger alltid levt i förnekelse om detta, men nu efter 30år kommer det till sin spets pga att verkligheten nu har kommit ikapp bidragmassinvandringspolitiken.
Citera
2018-11-20, 18:57
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Du lever i en fantasivärld. Vilka ska spärra in honom? Vad tror du SD:s dåvarande partiledare gör den dag han blir inbjuden till Bilderberg? SD har redan pratat om att spärra in radikala nationalister och förbjuda partier som t ex NMR.

Resistance is futile.

SD är mellanmjölk. Se Af-partier i Europa.
Citera
2018-11-20, 19:02
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonderingsuppdrag
(L) Jan Björklund följer återkommande ett tema när han pratar om det högerpopulistiska partiet SD. Partiet beskrivs av Jan som en del av en högerpopulistisk utveckling som sker både i USA och här i Europa och enligt Jan så är det samhällsproblem som högerpopulisterna exploaterar.

Men kan man inte titta på detta ur flera vinklar? Kan det inte vara så att högerpopulisterna kanske bara sätter fingret på de problem som liberala politiker skapat med fel politik? Jan och hans liberala partier i västvärlden kanske inte sitter på någon egentlig universallösning längre utan har använt alla sina verktyg sedan murens fall och kalla krigets slut?

Hur kan liberaler som exempelvis Jan gå vidare i sitt politiska arbete och få nya perspektiv på högerpopulismens utveckling?
det som stör mig mest är att alla dessa töntar tror att populism är något negativt.
Citera
2018-11-20, 21:18
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag noterar det också. Han är egentligen väldigt förutsägbar. Det börjar alltid med tjafs och sedan säger han "så här är det" och sedan kommer det ytterligare floskler som bemöts när man talar i munnen på varandra och sedan står han med sitt fåniga leende.

En gång i tiden tyckte jag Björklund var vettig och jag litade på honom. Precis som jag litade på Reinfeldt och Borg. Dessa satans svin som förrått landet och folket borde ställas inför folkets domstol.

Björklund är demokratiskt inröstad. Ställ folket inför rätta


Citat:
Enligt wikipedia som han säkert själv varit inne och ändrat på hade han höga betyg genom karriären och spåddes en lysande fortsatt karriär men hoppade av pga politiken. Han kastade bort sin militära karriär och blev politiker för ett parti som han sedan kör ut ur riksdagen. Det är två magplask! Det hade inte behövt vara så. Hade gjort en lysande politisk karriär hade den militära inte betraktats som ett magplask utan kanske som en språngbräda.

Ska egentligen inte kommentera JB övriga familj eftersom de inte har med honom att göra men jag kan tycka att det är lite märkligt att adoptera barn från Sydkorea på 90-talet och som 40-50-åring. På 70-talet var det ju en del som flydde krig men 90-talet... och Sydkorea. Om de nu så gärna ville ha barn, varför inte adoptera svenska barn? Det finns ju barn i Sverige som växer upp i fosterfamiljer eller som adopteras osv.

Eller så kan man betrakta det som en språngbräda in i den internationella eliten vars direktiv han inte bara följer utan också delar. Liberalerna kommer inte att åka ur och AfS kommer inte att komma in, det är ni på Flashback som fantiserar.

Björklunds val av adoptivbarn är knappast konstigt med tanke på att han är liberal, globalist, etc.

Citat:
Om man tar emot pengarna är man skyldig. Det är ett enkelt val att inte låta sig korrumperas. Björklund är dessutom militär!

Björklund är ideologiskt övertygad. Pengarna är en bisak.

Citat:
SD kommer sannolikt inte vara lösningen på Sveriges framtid.

Själv tror jag att allt går Bilderbergs väg.
Citera
2018-11-21, 08:17
  #33
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Jan är en globalist men inte så skärpt som Annie. Därav inte inbjuden av judemaffian, Bilderberg.

Båda vill dock förstöra Sverige till varje pris!

Inbjuden redan 2009.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback