Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-20, 00:23
  #1
Medlem
Jag ska försöka bygga en riktigt fet hemsida som ska bli en community.
Vill ha användarkonton och hela det där tjafset, och jag är nybörjare men ack älskar utmaningar .

Nu är den första frågan vilket program ska jag använda?
Ska jag använda Wordpress? One.com?

Många säger Wordpress är användbart då det finns så mycket tillägg att att installera in men räcker det? Wordpress är väl bara för bloggar?
Citera
2018-11-20, 02:33
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduper81
Jag ska försöka bygga en riktigt fet hemsida som ska bli en community.
Vill ha användarkonton och hela det där tjafset, och jag är nybörjare men ack älskar utmaningar .

Nu är den första frågan vilket program ska jag använda?
Ska jag använda Wordpress? One.com?

Många säger Wordpress är användbart då det finns så mycket tillägg att att installera in men räcker det? Wordpress är väl bara för bloggar?

Du vet ju inte vad du ger dig in i. Wordpress är en plattform/tjänst... One.com är ett webbhotell. Med tanke på dina kunskaper så ger jag dig 0% sannolikhet att du får det hela att rulla. Om du vill så kan du bygga med MS Anteckningar om du så vill. Eller så kör du Wordpress eftersom det inte kräver så mycket kunskaper. Installera ett antal plugins och sen anlitar du någon att koda de sakerna du behöver addera. Lycka till.
Citera
2018-11-20, 08:05
  #3
Moderator
Protons avatar
Webbhotell och webbserver --> Webbutveckling och javascript
/Moderator
Citera
2018-11-20, 08:09
  #4
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superduper81
Jag ska försöka bygga en riktigt fet hemsida som ska bli en community.
Vill ha användarkonton och hela det där tjafset, och jag är nybörjare men ack älskar utmaningar .

Nu är den första frågan vilket program ska jag använda?
Ska jag använda Wordpress? One.com?