Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-19, 09:18
  #1
Medlem
Hegamons avatar
Handla med futures, vilken funkar? Helst så jag ej behöver ladda ner mjukvara på hårdvaran, utan det ska fungera helt online. Jag har alltså en Chromebook som dator, den har inte win som operativsystem.

Jag har registrerat mig på en svensk plattform men kommer inte ihåg vilken det var, det var mestadelsför daytrading. Vet ni vilken det kan varit?

Några frågor ovan och ni kan själva sortera ut och svara på rätt saker.
Citera
2018-11-24, 11:25
  #2
Medlem
Om du vill handla futures på Nasdaq OMX då är det enbart Degiro som gäller. Kostar 10kr att öppna och 10kr att stänga en position, överlägset billigast.
Citera
2018-11-25, 21:41
  #3
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gObbo
Om du vill handla futures på Nasdaq OMX då är det enbart Degiro som gäller. Kostar 10kr att öppna och 10kr att stänga en position, överlägset billigast.

Tack för svaret. Jag hade först i tankarna S&P 500, att handla med futures där. Men jag ska undersöka ditt alternativ närmare.
Citera
2018-11-26, 17:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Tack för svaret. Jag hade först i tankarna S&P 500, att handla med futures där. Men jag ska undersöka ditt alternativ närmare.

Då är det bäst att ha en amerikansk mäklare. Tastyworks eller Interactive Brokers
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback