Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-19, 00:22
  #1
Medlem
vinnarskalles avatar
Är det alltid fel att ha en sidechick?
Jag menar, om alla runt om dig är nöjda och din tjej/fru är lycklig och även du, är de fel då?
__________________
Senast redigerad av vinnarskalle 2018-11-19 kl. 00:52.
Citera
2018-11-19, 00:56
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskalle
Är det alltid fel att ha en sidechick?
Jag menar, om alla runt om dig är nöjda och din tjej/fru är lycklig och även du, är de fel då?
Nej, är frugan med på det så är det ju inte otrohet. Då är det bara ett öppet förhållande
Citera
2018-11-19, 08:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Nej, är frugan med på det så är det ju inte otrohet. Då är det bara ett öppet förhållande
Jag tolkar det som att frugan inte vet om det och att hon är lyckligt ovetandes.

Rätt eller fel, jag hade inte haft det. Du bör berätta för frugan så får hon avgöra om det får fortgå eller inte.
Citera
2018-11-19, 12:47
  #4
Avstängd
Ettriktigtsvins avatar
Inget fel, bara en oansvarig person gör sig beroende av en person.
Citera
2018-11-19, 13:02
  #5
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskalle
Är det alltid fel att ha en sidechick?
Jag menar, om alla runt om dig är nöjda och din tjej/fru är lycklig och även du, är de fel då?

Ja, det är fel eftersom du inte är sann mot din tjej/fru och inte ger henne chans att vara med en monogam kille.

Motfråga, skulle det vara okej för dig om din tjej hade en sideguy om du inte visste om det?
__________________
Senast redigerad av pillowpop 2018-11-19 kl. 13:04.
Citera
2018-11-19, 22:19
  #6
Avstängd
sealion80s avatar
Tror den du skadar mest är dig själv för om man ljuger, speciellt om man har monogamt förhållande och tjejer inte vet något.
Citera
2018-12-08, 10:38
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskalle
Är det alltid fel att ha en sidechick?
Jag menar, om alla runt om dig är nöjda och din tjej/fru är lycklig och även du, är de fel då?

Såvida du är ärlig med faktumet att du har en Sidechick så även hon dels har samma chans att ha en egen Sidedude, dels ge henne respekten att vara ärlig, dels ge henne möjligheten att byta ut dig mot en monogam snubbe ifall hon hellre vill ha en sån, ser jag inga som helst problem med upplägget.
Hon kanske går i detta nu och funderar på att dumpa dig för hon ej vill vara oärlig och knulla killen på jobbet bakom ryggen på dig. Tänk så mycket bättre om hon då stannar kvar med dig och ert perfekta liv och ba knullar av sig lite då och då med sin Sidedude? Eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback