Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-19, 16:46
  #13
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiliPeppers
Det är inte så dum idé ändå, jag saknar lite att man efter storyn inte kan jaga med folk som man gör under storyn. Även att råna tåg med mera för det framstod lite som man kunde göra det där spontant eller så var jag bara en optimist. Men det vore roligt om man kunde göra samma spelidé och låta ett spel utspela sig på 20-talet under maffiatiden med mera.

Men ja det kommer dröja länge innan ens GTAVI blir tillkännagivet, jag förvånar mig inte om ett ev GTAVI redan är under arbete. Sedan såg jag någonstans att ett spel som heter Agent ligger på Ubisoft (har jag för mig) och Rockstar med ett TBA-datum på så det spelet kommer säkert före.

Agent är nog dessvärre nedlagt. Skulle jag tro, det var många år sedan de senast sa något om det, det annonserades 2007, skulle komma till ps3, 2013 slutade man förnya varumärket.
Citera
2018-11-24, 08:48
  #14
Medlem
Just nu så kan man inte mörda ungdomar/barn och ha samlag med prostituera. Tror ni att det är någonting nytt i samhället som spelskaparna undviker eller är det endast i denna spel?

För Rockstar har ju tillåtit att det sker köp av prostituera i GTA.

I Red Dead Redemption 3, om det nu skulle komma. Så hade det varit kul om man kunde inför skaffa sig vänner. Människor som känner igen en för att man har hälsat på de då och då. Det hade nog varit kul.
Citera
2018-12-01, 11:00
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Hoppas att man måste spela en svart kvinna som slåss mot patriarkatet. Det enda vapen hon har är sin röst. I slutet blir hon president.

Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Haha herregud vad jag skrattade åt det där 😂.
Kan se det framför mig, det enda man gör är att gå runt o prata med folk.
Det hade dock varit kul om man kunde välja om man ville spela en kvinnlig eller manlig karaktär.
Citera
2019-01-25, 14:27
  #16
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Det är nog lite för tidigt ännu att veta om ett nytt RDR. Som en sa ett par år.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback