Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 22:45
  #1
Medlem
TheDarkCats avatar
Hejsan! ja det är så att jag kan inte släppa tanken på att ha en flickvän, jag är 18 år och ser alltid mina vänner med sina flickvänner och jag? jag är ensam och har ingen alls. Har jag ens nån chans att nånsin få till det med en tjej?

har inte haft en flickvän har aldrig hånglat har aldrig knullat..
Citera
2018-11-18, 22:50
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Hejsan! ja det är så att jag kan inte släppa tanken på att ha en flickvän, jag är 18 år och ser alltid mina vänner med sina flickvänner och jag? jag är ensam och har ingen alls. Har jag ens nån chans att nånsin få till det med en tjej?

har inte haft en flickvän har aldrig hånglat har aldrig knullat..

18 är ingen ålder. Vässa dina social skills så löser du det sen.

Annars kan du trösta dig med att du gjorde debut på flashback i förtid i alla fall, eftersom du har varit här sen du var 15.
Citera
2018-11-18, 22:54
  #3
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Har jag ens nån chans att nånsin få till det med en tjej?

Jag tror tyvärr inte det, men misströsta inte, pengarna du sparar på att inte behöva köpa massa onödig skit kan du istället lägga på tyska horor.
Citera
2018-11-18, 23:16
  #4
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Annars kan du trösta dig med att du gjorde debut på flashback i förtid i alla fall, eftersom du har varit här sen du var 15.
Ja, den var ju inte svår att tänka ut. Vilken stolle han är alltså.
Citera
2018-11-18, 23:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Hejsan! ja det är så att jag kan inte släppa tanken på att ha en flickvän, jag är 18 år och ser alltid mina vänner med sina flickvänner och jag? jag är ensam och har ingen alls. Har jag ens nån chans att nånsin få till det med en tjej?

har inte haft en flickvän har aldrig hånglat har aldrig knullat..
Finns alltid horor i Tyskland. Gfe är en grej. Sen är det klart att du har en chans. Du är ju driftig som startat tråd här. Testa högskola. Där får du utveckla både dig själv och träffa tjejer. Läs något kul och lätt som drar tjejer. Sen försök se positivt och hoppfullt. Positiva tankar brukar ge positivt utfall till slut.
Citera
2018-11-19, 01:39
  #6
Medlem
Urinterapis avatar
Kolla på TS historik så ser ni att detta är den lamaste hittepåtråden i FBs historia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback