Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-17, 01:55
  #1
Avstängd
Hayes avatar
Ja, man skulle ju hoppas att Antipiratbyrån satte stopp för skändandet av kända låtar istället för att jaga fildelare och nedladdare (som ändå är för snåla för att köpa CD-skivor). Överallt hör man hur klassiska hitar, inte sällan av ABBA, blir till åtlöje när tondöva amatörer och dyngraka stolpskott fått tag i mikrofonen. När ska detta få ett slut? Häromnatten kunde jag inte sova för att mina grannar körde ett videokemaraton (började redan kl. 16) och jag var tvungen att ringa polisen för att få tyst på eländet (då var klockan redan tre på natten...). Det är som IDOL fast hundra vändor värre...
Citera
2006-02-17, 02:02
  #2
Medlem
micaeles avatar
Hehe...du har en bra poäng där!
Tyvärr är det ju ännu inte olagligt att misshandla och förstöra vackra låter med fasansfulla röster...

Amerikanska musikbyrån, vad fan den nu heter, försöker ju sätta stopp för låttexter på internet, så vem vet; snart kanske de jagar karaoke-/videokefetischister också
Citera
2006-02-17, 12:09
  #3
Medlem
brianmolkos avatar
varför inte stoppa grannens spelade av komprimerade mp3 filer ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback