Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 20:15
  #1
Medlem
Cthulhummms avatar
Tjena!

Är sjukt intresserad av UE, men har aldrig riktigt kommit mig för att börja. Har varit inne på två mindre ställen (övergivna stugor) och uppe på ca 3-4. Det var dock ett tag sen. Alla ställen som verkar riktigt jävla coola verkar också ligga så långt bort.

Några tips på ställen i trakterna nämnda ovan?

Tack på förhand
Citera
2018-11-24, 08:38
  #2
Medlem
Vilka har du varit i?
Du har ju det gamla cementgjuteriet (eller vad det nu var) i Matfors, väääldigt trashat men ändock intressant, iallafall när jag var där för några år sedan.
Citera
2019-08-01, 02:41
  #3
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stkstk
Vilka har du varit i?
Du har ju det gamla cementgjuteriet (eller vad det nu var) i Matfors, väääldigt trashat men ändock intressant, iallafall när jag var där för några år sedan.

Bumpar!

Låter intressant! Finns det kvar mycket? Är det grovt övervakat eller kan man knalla in lugnt och fota? Finns bilder från huset?
Citera
2019-08-01, 17:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Bumpar!

Låter intressant! Finns det kvar mycket? Är det grovt övervakat eller kan man knalla in lugnt och fota? Finns bilder från huset?

Cementgjuteriet är inte bevakat i huvudtaget och inte så jättemycket att se förutom lite gamla papper osv.
Citera
2019-08-01, 18:10
  #5
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stkstk
Cementgjuteriet är inte bevakat i huvudtaget och inte så jättemycket att se förutom lite gamla papper osv.

Tack för svaret!

Finns själva byggnaden kvar? Innehåll och sånt är väl inte så intressant i ett gjuteri i och med att det mesta är bortfraktat men att fota en "magnifik byggnad" och bara köra lite sightseeing är fett!
Därför undrar jag hur mycket som finns kvar, kan man knalla runt inomhus?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback