Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 17:25
  #1
Medlem
Leipreachans avatar
Finns det dom här på fb som ringt och drivit med medium? Vad för kul har ni sagt och sen sagt att ni ljuger?
Citera
2018-11-18, 17:47
  #2
Medlem
Jogens avatar
För cirka trettio år sedan ringde jag och en kompis till "Heliga Märta". Hon var iofs. inget medium, utan alldeles väldigt frikyrklig skulle jag tro. Hennes grej var bland annat att välsigna de som ringde. Självklart sa vi oss inte bara vara besatta av Satan, utan även att vi var självaste Satan, med demonisk röst och allt. Märta svarade ungefär som man kan förvänta sig av en person för vilken Gud, djävulen, himmel och helvete är realiteter. "Vik hädan, Satan", osv. Mycket lustigt var det.
Citera
2018-11-18, 17:54
  #3
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
För cirka trettio år sedan ringde jag och en kompis till "Heliga Märta". Hon var iofs. inget medium, utan alldeles väldigt frikyrklig skulle jag tro. Hennes grej var bland annat att välsigna de som ringde. Självklart sa vi oss inte bara vara besatta av Satan, utan även att vi var självaste Satan, med demonisk röst och allt. Märta svarade ungefär som man kan förvänta sig av en person för vilken Gud, djävulen, himmel och helvete är realiteter. "Vik hädan, Satan", osv. Mycket lustigt var det.
man kanske hade behövt vara där. För att se det roliga

har busringt i ung ålder, säkert till några medium och liknande, Bris 020 nummer bla, och sexlinjer. Oftast ringde vi till 020 nummer för dom va gratis. Ringde ofta till World trade center och snackade med dom. På engelska, innan dom blev förstörda
Citera
2018-11-18, 17:57
  #4
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
man kanske hade behövt vara där. För att se det roliga

har busringt i ung ålder, säkert till några medium och liknande, Bris 020 nummer bla, och sexlinjer. Oftast ringde vi till 020 nummer för dom va gratis. Ringde ofta till World trade center och snackade med dom. På engelska, innan dom blev förstörda

Eller så brister du i inlevelseförmåga.
Med din stora erfarenhet av busringningar kan du gott bjuda på ett av dina exempel.
Citera
2018-11-18, 18:01
  #5
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Eller så brister du i inlevelseförmåga.
Med din stora erfarenhet av busringningar kan du gott bjuda på ett av dina exempel.
vadå inlevelse förmåga. Du skrev ju bara att hon sa vik hädan. Ser inte det lustiga i det..


Visst ja kan bjuda på ett exempel. Vi ringde upp människor och sa att vi var från NRJ och vi annordnade en tävling där man skulle gissa musiken. En programledare och en tävlande (en av oss) samt den vi ringde upp, ofta var dom ganska glada och ville tävla. Sen satte vi på Finsk bastumusik och vi kunde ju givetvis svaren.... Till bris kunde man hitta på ganska många olika historier om att man blev mobbad, slagen och kissad på efter idrotten osv.
Citera
2018-11-18, 18:02
  #6
Medlem
Swe1227s avatar
Eurocop ringde ju några hundra samtal till TarotTv där man drev med deras medium och kunde samtidigt kolla på deras livestream när dom blev nerringda. Eurocop bevisade att allt var fejk och dom har tom. gjort en dokumentär om det.

http://www.eurocop.nu/dokumentar/
__________________
Senast redigerad av Swe1227 2018-11-18 kl. 18:05.
Citera
2018-11-18, 18:10
  #7
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
vadå inlevelse förmåga. Du skrev ju bara att hon sa vik hädan. Ser inte det lustiga i det..


Visst ja kan bjuda på ett exempel. Vi ringde upp människor och sa att vi var från NRJ och vi annordnade en tävling där man skulle gissa musiken. En programledare och en tävlande (en av oss) samt den vi ringde upp, ofta var dom ganska glada och ville tävla. Sen satte vi på Finsk bastumusik och vi kunde ju givetvis svaren.... Till bris kunde man hitta på ganska många olika historier om att man blev mobbad, slagen och kissad på efter idrotten osv.

Du upptog alltså tid från riktiga samtal på BRIS? Det var ju riktigt roligt, hörru.
Citera
2018-11-18, 18:12
  #8
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Du upptog alltså tid från riktiga samtal på BRIS? Det var ju riktigt roligt, hörru.
Visste att du skulle komma med nån som comeback bara för jag inte tyckte din busringning var rolig.
Ledsen att blev kränkt
Citera
2018-11-18, 18:18
  #9
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Visste att du skulle komma med nån som comeback bara för jag inte tyckte din busringning var rolig.
Ledsen att blev kränkt

Du är visst en riktig människokännare också. Jag var kanske 12-13 vid sagda busringning. Om du tycker den var rolig eller inte bryr jag mig inte om. Det var säkert roligare för mig och min polare då, än vad jag skulle tycka idag. Jag minns ju inte exakt vad mer hon sa, men hennes upprördhet, ja närmast rädsla för när Satan ringer upp, den minns jag.

Tycker ändå att uppta tid och kraft från BRIS, de som sitter där och verkligen försöker hjälpa i något viktigt, är ett skitbeteende. Men du var du yngre, omdömet kan ju tänkas ha utvecklats på dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback