Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-18, 15:05
  #1
Medlem
Har skapat denna tråd för att folk ska få en uppfattning om ställena, gräset/haschet och hjälpa varandra med att få inbjudan.
Citera
2018-11-18, 15:11
  #2
Medlem
Själv har jag besökt dr dou: Stället har en familjer stämning med bra strains och ganska bohem avslappnad miljö med många stammisar. Prövade många strains här men deras Lemon cake på 80/20 sativa/indica (kanske 7o/30) var det bästa. Första gången fick jag nsätan ett rött skimmer framför ögonen för att ruset var så starkt, haha. Ligger i raval.

Tresor: Bra weed. Men sterilt ställe och lite halv hetsig ägare ifall han haft en dålig dag. Bättre ställe att plocka upp strains på och sedan röka större parten av det hemma. Ingen vidare mysfaktor att sitta där och röka. Ligger i Eixample.
Citera
2018-11-19, 14:11
  #3
Medlem
NotBads avatar
Hjälp med inbjudan? När jag var i Barcelona var det folk överallt som var som plåster på turister och tjatade till sig kunder!
Citera
2018-11-23, 00:24
  #4
Medlem
Well enligt lag så får inte några soacial clubs i spanien göra reklam ute på gatan för sina klubbar. Jag skulle vilja komma in på klubbarna gemene person intw har varit på; exempelvis choko, strainhunters klubb därnere elelr testa hq clubs vax. Hade jag velat ta vilken cannabis somhelst hade man ju lika gärna kunnat fråga vilken skatare somhelst därnere typ. Jag fick inbjudningar på mina klubbar genom Russ Hudson (Google it). Vid tillfället kunde han tex inte erbjuda rekommendation för ovanstående listade klubbar. Om ngn har access till klubbar av den rangen skicka gärna pm.
Citera
2018-11-24, 15:35
  #5
Medlem
queenearths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Hjälp med inbjudan? När jag var i Barcelona var det folk överallt som var som plåster på turister och tjatade till sig kunder!

Fast du bör inte gå in på de klubbar där de använder sig av promoters, brukar vara turistfällor med dyrt gräs som har dålig kvalité.


Tycker Mariland i "El Gòtic" är bästa klubben, åtminstone av de jag varit på och har ändå hunnit testa en hel del under tiden jag bodde där.
Härlig stämning inne på klubben, bra musik, grymt utbud och trevlig personal.
Citera
2018-11-25, 11:33
  #6
Medlem
Intressant brukar bo ganska så nära gothic när jag är i barca så det vore ganska kul o testa. Har du kvar medlemskap för det här året??
Citera
2018-11-25, 11:34
  #7
Medlem
Intressant brukar bo ganska så nära gothic när jag är i barca så det vore ganska kul o testa. Har du kvar medlemskap för det här året?? Testat choko?
Citera
2019-02-21, 02:55
  #8
Medlem
queenearths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garderobs.skelett
Intressant brukar bo ganska så nära gothic när jag är i barca så det vore ganska kul o testa. Har du kvar medlemskap för det här året??
Såg detta nu men sorry för sent svar.
Ja, jag har kort som gäller för invånare eftersom jag bodde där och ska även flytta tillbaks.

Absolut bör du testa gå dit! Du kommer inte bli besviken
Citera
2019-02-21, 10:39
  #9
Medlem
LilYachtys avatar
The Plug och GreenGrassClub är riktigt bra, samt om du vill ha lite av det ”senaste” och lite mer utbud av Cali strains är TerpsArmy ett bra val, alla 3 klubbar jag skrivit har bra stämning och är bekväma att softa i samt otroligt bra gräs & bra priser
__________________
Senast redigerad av LilYachty 2019-02-21 kl. 11:26.
Citera
2019-03-27, 05:03
  #10
Medlem
lilmayos avatar
Någon cb-klubb som är gratis entré ??
Citera
2019-03-27, 12:30
  #11
Medlem
LilYachtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Någon cb-klubb som är gratis entré ??
Kostar max 200
Citera
2019-03-29, 17:15
  #12
Medlem
Jag reser till Barcelona ungefär 1 gång i månaden och har gjort det senaste året. Bor i Malta och flygen härifrån är väldigt billiga.

Har blivit medlem på 3 klubbar så här långt.

The Nectar Club - En VÄLDIGT stor klubb med ett fantastiskt utbud. Dom har ungefär 30-40 olika strains med gräs och ungefär 20-25 sorters hasch. Dom har även en hel del Cali weed i glasburkar. Detta kostar 60-80€ för 3.5gram.
Självklart har dom BHO, Wax etc också.
Du kan även köpa dricka och andra saker där när munchien slår in. Man måste få en inbjudan för att bli medlem men det går enkelt att skriva till dom på Instagram och fråga. Medlemsskap är 20€.

Allt röka håller väldigt bra kvalité!


The Wave Barcelona - Selva De Mar

Inbjudan krävs.
20€ medlemsskap.
Maxköp i månadne 60gram.
2 våningar.

Rökat kostar mellan 7-20€ beroende på strain och kvalité. Vanligtvis ligger rökat på 10-15€.
Dom har ungefär 15 strains gräs och 3-4 sorters hasch.

Väldigt trevlig personal som pratar Spanska och Engelska. Finns även några som jobbar där som pratar Svenska.
Det finns att köpa vatten, olika drickor, öl och munchies.
Dom har PS4 och även olika "event" såsom Happy Hour, Wake N Bake osv.


TopShelf Bcn

10€ inträde men du får även färdig gås när du blivit medlem.
Rökat kostar mellan 4-15€.

Dom har 15-20 strians weed - 10 sorters hasch.
Otroligt bra priser för kvalitén då dom har mycket Cali strains.

Munchies och dryck finns att handla på plats. Två våningar och på övervåningen kan du spela PS4.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback