Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-21, 12:07
  #25
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Jag plockar russinen ut dominanskakan. Föredrar mental (verbal) dominans framför fysisk. Men det är egentligen inte frågan om att han ska komma med nedsättande ord och hårda kommandon. Det handlar i stora drag om att trycka på specifika knappar. Att ta upp saker som gör mig svartsjuk eller nästan skäms lite över. Exempelvis tidigare sexeskapader. Att anspela på sånt som gör mig både tänd och upprörd samtidigt. När han viskar sanningar i mitt öra i orgasmögonblicket möts det fysiska och det mentala på ett helt nytt plan. Det kan också röra sig om något jag inte vill, som att bli bunden. Ingående scenarion berättas medan vi har sex om hur jag blir fastbunden och vad som sen kommer hända med mig. Viss gnutta obehag blandas med nyfikenhet och mental njutning. Lite som när något är ontskönt. Subtila löften om njutning tillsammans med smärta/utsatthet. "Det här kommer att hända och du kommer att gilla det. Inte till en början men sen". Att nästan bokstavligt talat bli knullad mentalt.

När det gäller det fysiska har jag framförallt viss faiblesse för lättare strypning eller att han håller handen för min näsa/mun samtidigt som jag kommer. Jag tror jag förstår de som är helt saliga över strypsex. Det blir ett rus, ett pirr, en inre urladdning som är svår att sätta ord på. Det kan maximera känslan av orgasmen på samma vis som när jag får en klitorgasm vid analsex. Det blir ett fyrverkeri, en rush genom kroppen. Nästan som att tappa kontrollen, man åker genom orgasmen.

Mental dominans är, menar jag, den enda verkliga formen av dominans. Man kan binda eller hålla fast sin partner hur mycket man vill men om den mentala dominansen inte finns där så blir det bara yta. Kvinnan ska _känna_ sig som den undergivna helt av mannens attityd mot henne, inte bara acceptera att saker görs med henne (eller vice versa givetvis, beroende på läggning).

Just det där med hat-kärleken är också något jag känner igen. Flera av mina partners har sagt precis det, att de både känner sig överväldigade och oförmögna att kontrollera situationen vilket är skrämmande men samtidigt är det också det som är så upphetsande.

För att svara TS så är min erfarenhet att det är rätt få som verkligen vill ha det så, men det märker man väldigt snabbt, utan att behöva gå så långt som att låsa fast deras huvud och köra kuken i halsen på dem. De handlar mer om små nästan undermedvetna signaler vid vissa rörelser, eller handlingar, gäller att kunna läsa av en annan människas respons. Och, även gränslösa undergivna kåtslynor vill bli tagna på allvar och förstådda, något som jag tror att många män inte fattar.
Citera
2018-11-21, 17:57
  #26
Medlem
Araztras avatar
Har testat men gillar det inte. Det kändes så fel. Som nån slags konstgjorda övergrepp.
Citera
2018-11-25, 07:29
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namnet1
Jag gillar hårt sex, när killen säger att jag är hans slyna osv, älskar när killen nyper / biter i mina bröstvårtor. Så hårt att det är sår runt dom flera dagar efter.
Blir svinkåt av det och jätte våt.
Härligt!
Citera
2018-11-27, 06:27
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araztra
Har testat men gillar det inte. Det kändes så fel. Som nån slags konstgjorda övergrepp.
Säg så här: förutom det artificiella, finns det någon som - då den blivit upphetsad - inte kräver hårdare tag? Den kroppsdel som gillar en försiktig beröring i början av samlaget vill enligt min erfarenhet bli klämd eller till och med nypt då man blivit rejält kåt. Det är varför bra bondagesex är så upphetsande för båda. Den som har bundit har ansvaret för den andras njutning. En bakbunden, osäker partner som gradvis får förtroende och sen blir så kåt att det är den som kommer med de porriga kommentarerna, det är något underbart. Tortyren i de lägena är snarast att inte ge dem vad de vill ha.

Om allt sker i rätt tempo, är inte då det mer våldsamma något du vill ha? Just det här tvingande, inte inväntande, är det inte det som är osexigt?
Citera
2018-11-27, 09:32
  #29
Medlem
Jormapormas avatar
Jag älskar dominans. Bli knullad som i en porrfilm, redskapn behövs inte för jag vill att mannen ska kontrollera mig, hålla fast, låsa i ställningar, rep funkar bra ibland. Älskar att ta den djupt ner i halsen och att bli munknullad. Vill att mannen ska göra det han vill med mig.
Citera
2018-11-28, 00:36
  #30
Medlem
Gaupes avatar
Nä. Hade känts tvärfånigt om nån snubbe hade börjat leka conan barbaren i sängen.
Hade känts läskigt om han hade blivit conan barbaren på riktigt.

Men så har jag inga fantasier om att vara utlämnad eller undergiven heller, har man det så gillar man väl sånt.
Citera
2018-12-07, 13:36
  #31
Medlem
Araztras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokoluring
Säg så här: förutom det artificiella, finns det någon som - då den blivit upphetsad - inte kräver hårdare tag? Den kroppsdel som gillar en försiktig beröring i början av samlaget vill enligt min erfarenhet bli klämd eller till och med nypt då man blivit rejält kåt. Det är varför bra bondagesex är så upphetsande för båda. Den som har bundit har ansvaret för den andras njutning. En bakbunden, osäker partner som gradvis får förtroende och sen blir så kåt att det är den som kommer med de porriga kommentarerna, det är något underbart. Tortyren i de lägena är snarast att inte ge dem vad de vill ha.

Om allt sker i rätt tempo, är inte då det mer våldsamma något du vill ha? Just det här tvingande, inte inväntande, är det inte det som är osexigt?

Nej det handlar just om att det känns så fejkat och tillgjort. Det finns liksom inget naturligt flow i att gå från gullande till tex rape play eller bondage. Sen så är jag väldigt känslig i bla brösten. Hårda tag och nyp blir inte skönare ju mer jag har kommit/ haft sex.
Citera
2018-12-10, 10:35
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Tyvärr så tänder jag på det, önskar att jag inte gjorde för det gör att jag attraheras av pissiga män. Jag har däremot tjejkompisar som verkligen inte alls tänder på att bli dominerade. Att det skulle vara det vanligaste bland kvinnor som någon skrivit tror jag inte på.

Tror snarare det har att göra med att man blivit illa behandlad av män generellt och för att hantera den kränkande behandlingen och inte gå barsärk börjar tända på det istället. Även om jag har fel så är det inte helt friskt att njuta av att bli dåligt behandlad.

Nu säger jag inte att alla män som är dominanta i sängen är skithögar överlag eller ens dominanta gentemot kvinnor i vardagen, men enligt min erfarenhet har det dock varit så och de männen har inte haft hälsosam kvinnosyn.

Tror att du "råkat" ut för fel män. Är själv dominant och gillar att ha den totala kontrollen när det handlar om sex men i övriga livet uppfattas jag som en ganska mjuk och jämnställd man.
Citera
2018-12-16, 16:52
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araztra
Nej det handlar just om att det känns så fejkat och tillgjort. Det finns liksom inget naturligt flow i att gå från gullande till tex rape play eller bondage. Sen så är jag väldigt känslig i bla brösten. Hårda tag och nyp blir inte skönare ju mer jag har kommit/ haft sex.
Då är det helt enkelt inget för dej, skulle jag vilja säga.
Men visst finns det ett naturligt flow, inga problem där. Om man gillar det. Antingen att man börjar det som typ rollspel, eller att man då man kommit en bit efter "gullandet" helt enkelt tar lite försiktigt initiativ.
__________________
Senast redigerad av Kokoluring 2018-12-16 kl. 16:55.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback