Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 23:23
  #1
Medlem
Varit sambo i över sex år. Perfekt förhållande som givit 3 barn, vi har stabila jobb, hus, billån och framförallt gnistan (tror jag). Tycker fortfarande min tjej är sjukt snygg och sexig men tänder inte riktigt igång. Har fantiserat ihop olika konstellationer av 3 och4-kanter, lesbisk, Cuckold, dominans ja Gud vet allt. Är själv öppen för det mesta, lider inte av svartsjuka eller liknande och har tagit upp "problemet" med sambon son naturligtvis blev lite besviken hur jag känner. Hon verkar inte vara främmande för att prova på nya saker men är ändå tillbakadragen. Vill ju så klart inte förstöra vårt förhållande men vill ju samtidigt själv bli riktigt tänd och även att hon blir de.
Hur fan ska jag göra?
Citera
2018-11-17, 00:17
  #2
Medlem
Yppsilons avatar
Börja med att göra något av sexet om ni inte gjort det innan.

Min rekommendation här är denna. Börja inte gräva i fetischer för att väcka erotiken till liv. Du kanske tänder mest på en fetisch, men börja inte där som en lösning på bristen av intresse.

Istället försök göra en dag av det men ha bara en vanlig intim stund som ni båda ska fokusera på ska vara fylld med spänning och lust. Liksom retas och håll på så under dagen tills ni mot kvällen ska hoppa i säng. Börja försöka få tbx ”leken” så att säga. Om det känns bra där, kan du efter det börja introducera nya lekar.

Det kanske även blir lite mer spännande om ni båda pratar öppet om det på morgonen inför dagen. Typ att ”ikväll så ska jag få dig att njuta av dig själv som du inte gjort på länge” så att leken är jätte tydlig men man måste vänta på frukten.

Låter det bra?
__________________
Senast redigerad av Yppsilon 2018-11-17 kl. 00:19.
Citera
2018-11-17, 00:19
  #3
Medlem
Kalkon77s avatar
Har man varit sambos i flera år så kan jag förstå att man är vill testa/uppleva något nytt. Personligen skulle jag inte börja ligga med någon annan tjej eller ta in flera personer i ens sexliv. Allt man har haft och byggt ihop tillsammans under 6 års tid kommer nog inte vara samma sak till slut och dö ut.
Citera
2018-11-17, 10:33
  #4
Medlem
Testa cuckold och kom aldrig tillbaka hit igen
Citera
2018-11-17, 14:11
  #5
Medlem
Merwinnas avatar
Håller med både Yppsilon och Kalkon77. Det TS fantiserar om är ändå extrema saker för de flesta vanliga människor. Om frun är normalvettig (eller vanilj eller hur man nu får uttrycka det), så är det nästan brottsligt att pressa henne till att ta in flera personer i sexakten, eller börja med dominanslekar.

Om hon har bra självförtroende kommer hon bara att skratta ut TS när han kommer med ett sådant förslag - men sedan kanske börja fundera på om hon tagit fel på sin man, och kanske bör försöka lämna äktenskapet. Men är hon redan nedtryckt, rädd att inte klara sig själv om han lämnar henne etc., så kan hon känna sig tvungen att gå med på detta - och må väldigt dåligt av det. För det är ju ändå saker som normala människor (förlåt igen?) inte håller på med. Man löser inte en normal nedgång av spänning och attraktion i ett långvarit förhållande med sådant. I alla fall inte om det inte redan "finns" hos båda.
Citera
2018-11-17, 14:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockingbear
Varit sambo i över sex år. Perfekt förhållande som givit 3 barn, vi har stabila jobb, hus, billån och framförallt gnistan (tror jag). Tycker fortfarande min tjej är sjukt snygg och sexig men tänder inte riktigt igång. Har fantiserat ihop olika konstellationer av 3 och4-kanter, lesbisk, Cuckold, dominans ja Gud vet allt. Är själv öppen för det mesta, lider inte av svartsjuka eller liknande och har tagit upp "problemet" med sambon son naturligtvis blev lite besviken hur jag känner. Hon verkar inte vara främmande för att prova på nya saker men är ändå tillbakadragen. Vill ju så klart inte förstöra vårt förhållande men vill ju samtidigt själv bli riktigt tänd och även att hon blir de.
Hur fan ska jag göra?

Börja med en butplug. Alla äventyr startar med en sån.
Citera
2018-11-23, 16:22
  #7
Medlem
Hemulis avatar
För det första, inget förhållande är perfekt. Där kan vi nog vara överens. Jag tror att du behöver prata med din Sambo, komma in i ett mer djupare samtal över vad ni tänder på & har fantiserat om och vad ni eventuellt skulle vilja prova på. Krävs väl lite mer än bara "slänga fram det", när det känns lite extra "mysigt" och det upplevs som hon är lite "het på gröten" brukar underlätta.
Citera
2018-11-24, 01:53
  #8
Medlem
Precis som de flesta innan mig skriver: risken finns att du får henne att ifrågasätta vem du är OM hon bara är medelsvensson, vanilj, eller vad du nu vill kalla det. Men du borde ju känna din fru bättre än någon, du borde ju veta om detta är något hon skulle kunna tänka sig eller inte...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback