Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-11-22, 16:47
  #37
Medlem
chairmanmjaus avatar
Asså jag funderade lite på den tes som Liv Strömqvist droppar i det här https://www.acast.com/envargsokersinpod/detfrigorandeparforhallandet. Alltså det här är ju inget unikt för just detta fall, utan en rätt tydlig trend som jag också kan märka. Att snubbar som har KK-förhållanden eller liknande drar sig för att investera emotionellt, att liksom hålla avstånd blir ett sätt att skapa sig makt (särskilt om man i övrigt är rätt maktlös).
Citera
2018-11-22, 18:06
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealion80
Han lär vara lite skadad på något sätt, du kan inte tvinga han till något mer utan försök avlägsna dig så ska du snart se att det är han som börjar jaga.

Nu tycker jag allt är konstigt. Vi sågs o hade det hur mysigt som helst. Sen fortsatte han höra av sig men nu har han knte hört av sig på hela veckan. Jag skrev o frågade hur allt var. Fick svar dagen efter där han bad om ursäkt att det är kaos på jobbet o han blir lite frånvsrsnde. Är det ett sätt stt försöka avsluta?
Citera
2018-11-22, 18:09
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chairmanmjau
Asså jag funderade lite på den tes som Liv Strömqvist droppar i det här https://www.acast.com/envargsokersinpod/detfrigorandeparforhallandet. Alltså det här är ju inget unikt för just detta fall, utan en rätt tydlig trend som jag också kan märka. Att snubbar som har KK-förhållanden eller liknande drar sig för att investera emotionellt, att liksom hålla avstånd blir ett sätt att skapa sig makt (särskilt om man i övrigt är rätt maktlös).

Jag har bara så svårt stt se att han skulle utnyttja mig. Han verkar verkligen söka seriöst samtidigt som han sagt det är svårt att ta relation när han jobbsr som han gör. Nu har han inte hört av sig alls. Han skrev o bad om ursäkt då det är kaos på jobbet o han blir frånvsrsnde. Eller är det ett sätt stt avsluta? Förstår dock inte då vi hade det hur mysigt som helst sista träffen. Ska jag höra av mig ellet avvskta?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback