Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-17, 16:39
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Skulle ni åka streckan Sthlm - Hofors för att träffa en tjej? Vi har träffats en gång förut då vart det lite hångel och så men inte mer då vi va lite fulla. Nu efter ett år har hon hört av sig och bjudit upp mig till Hofors vilket tar cirkus 3 timmar. Pippa lär det nog bli men jag vill nog nå mer typ att att det ska bli ett förhållande. Frågan är om det är värt att åka dit bara sådär?

Jag känner nånting för den här tjejen men det är ju ändå ett år sen därav dilemmat. Sex får jag i Sthlm men svårare att få en riktig flickvän.

Du är väldigt ung låter det som. Oss som åkt jorden runt kan bara skåla och säga "Klart som fan du skall åka om du känner känslor. Åka bara och klura ut resten som det kommer".
Citera
2018-11-18, 06:53
  #26
Medlem
Uthers avatar
Hade aldrig ens tänkt tanken. Bättre att låta flickan komma till storstaden, blir förmodligen lite spännande för hennes del också.
Citera
2018-11-18, 07:12
  #27
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Bor i en jätte fin tvåa cirkus 20 min från Sthlm city med en jätte bra hyra så den ger jag inte upp i första taget

Vad har du dör månadskostnad? Ingår parkering?
Citera
2018-11-18, 07:22
  #28
Medlem
RollingStoness avatar
Då får hon visa fittan i cam först, så att du har någon slags aning vad mötet går ut på.
Citera
2018-11-18, 21:53
  #29
Medlem
Swe1227s avatar
Jag har åkt dit och träffat en brud, det var värt det.Dock får hon väl ta och sköta om dig och laga god mat etc. om du ska åka så långt om det ska var värt.
Citera
2018-11-19, 16:01
  #30
Medlem
Miekkalinnas avatar
Vad har du att förlora mer än att behöva sitta i bilen 6 h tor och lyssna på en ljudbok eller liknande.
Passa på när du har chansen. Efter några år kanske du sitter med fru, barn och kan inte göra ett skit av det du funderar på att göra nu. Lantlollor brukar vara betydligt intressantare än stockholmsbrudar.
Citera
2018-11-19, 22:28
  #31
Avstängd
sealion80s avatar
Äh livet är som en film, kör! vad är det värsta som kan hända?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback