Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-16, 19:35
  #1
Medlem
Skulle ni åka streckan Sthlm - Hofors för att träffa en tjej? Vi har träffats en gång förut då vart det lite hångel och så men inte mer då vi va lite fulla. Nu efter ett år har hon hört av sig och bjudit upp mig till Hofors vilket tar cirkus 3 timmar. Pippa lär det nog bli men jag vill nog nå mer typ att att det ska bli ett förhållande. Frågan är om det är värt att åka dit bara sådär?

Jag känner nånting för den här tjejen men det är ju ändå ett år sen därav dilemmat. Sex får jag i Sthlm men svårare att få en riktig flickvän.
Citera
2018-11-16, 19:41
  #2
Medlem
Tok-Franss avatar
Hofors är fint, flytta dit du.
Citera
2018-11-16, 19:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Hofors är fint, flytta dit du.

Bor i en jätte fin tvåa cirkus 20 min från Sthlm city med en jätte bra hyra så den ger jag inte upp i första taget
__________________
Senast redigerad av crew009 2018-11-16 kl. 19:48.
Citera
2018-11-16, 19:50
  #4
Medlem
Tok-Franss avatar
Får ni plats i den så åker du å knullar.

Edit: BR eller 1a hands kontrakt?
__________________
Senast redigerad av Tok-Frans 2018-11-16 kl. 19:52.
Citera
2018-11-16, 19:56
  #5
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Skulle ni åka streckan Sthlm - Hofors för att träffa en tjej? Vi har träffats en gång förut då vart det lite hångel och så men inte mer då vi va lite fulla. Nu efter ett år har hon hört av sig och bjudit upp mig till Hofors vilket tar cirkus 3 timmar. Pippa lär det nog bli men jag vill nog nå mer typ att att det ska bli ett förhållande. Frågan är om det är värt att åka dit bara sådär?

Jag känner nånting för den här tjejen men det är ju ändå ett år sen därav dilemmat. Sex får jag i Sthlm men svårare att få en riktig flickvän.
Men va fan, du kan väl inte ha ett förhållande med en brud i Dalarna. Det säger ju sig självt att det inte går. Och sen den jävla dialekten också. Nej, skit i henne.
Citera
2018-11-16, 19:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Får ni plats i den så åker du å knullar.

Edit: BR eller 1a hands kontrakt?

Vi får plats i den 1a hands kontrakt därför jag inte tänker ge upp den.
Citera
2018-11-16, 20:05
  #7
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Men va fan, du kan väl inte ha ett förhållande med en brud i Dalarna. Det säger ju sig självt att det inte går. Och sen den jävla dialekten också. Nej, skit i henne.

Ligger Hofors verkligen i Dalarna?
Citera
2018-11-16, 20:07
  #8
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Vi får plats i den 1a hands kontrakt därför jag inte tänker ge upp den.

Hyr ut lägenheten. Flytta till kärleken. Du kommer ångra dig annars.
Citera
2018-11-16, 20:07
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Men va fan, du kan väl inte ha ett förhållande med en brud i Dalarna. Det säger ju sig självt att det inte går. Och sen den jävla dialekten också. Nej, skit i henne.
Hofors ligger väl i Gästrikland? (skriver ur minnet utan att kolla upp det)
Citera
2018-11-16, 20:11
  #10
Medlem
Och för att svara på frågan så hade jag nog åkt dit och kollat läget. Det kan ju i värsta fall vara en kul resa och i bästa fall så kanske ni blir ihop.
Citera
2018-11-16, 20:11
  #11
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Hofors ligger väl i Gästrikland? (skriver ur minnet utan att kolla upp det)
Vette fan om du inte har rätt men, dialekten är väl ändå hemsk.
Citera
2018-11-16, 20:13
  #12
Medlem
Är hon snygg och lovat sex. Shoot.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback