Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-16, 16:37
  #1
Medlem
Hejsan!

Jobbar i en reservdelsbutik och en dag kom det in en vacker kvinna. Denna kvinna är en återkommande kund. Hon handlar på faktura och därför vet jag vad hon heter.

På min lunchrast blev jag nyfiken och ville kolla upp vad denna kvinna är för någon. Knappade in hennes namn på Facebook, hittade henne och kollade runt bland hennes vänner (om vi har gemensamma vänner) och hennes fotoalbum. När jag skulle lämna sidan har jag tydligen råkat skicka iväg en vänförfrågan. Några timmar senare skulle jag surfa tillbaka och kolla in en av hennes vänner. Upptäckte då att det låg en väntande förfrågan från mig. Fick total panik när jag såg att hon till 100% hade sett min förfrågan, då hon bytt profilbild under dessa timmar.

Hon har inte godkänt min förfrågan. Jag skäms som bara faaaan. Känns jätte knepigt det här. Vad kommer hon tro om mig nästa gång hon handlar? En stalker? Kan jag rädda detta på något vis? Ska jag skriva till henne och berätta att det var min stora klumpiga tumme som gjorde detta?

Skäms och har ångest inför nästa jobbvecka...
Citera
2018-11-16, 16:53
  #2
Medlem
dwgs avatar
"Tro att du är stalker"
Du är en stalker i högsta grad
Citera
2018-11-16, 16:54
  #3
Medlem
Dr_Dollars avatar
Yea...your soo fucked dude

Alternativet skulle kunna vara att du skriver och säger att din polare skulle "skoja till det"
Citera
2018-11-16, 17:00
  #4
Avstängd
MrMadoffs avatar
Jo det är ju stalking, men ärligt vem gör inte så idag 2k18?

Man behöver ju inte skicka en vänförfrågan kanske.
Citera
2018-11-16, 17:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Jo det är ju stalking, men ärligt vem gör inte så idag 2k18?

Man behöver ju inte skicka en vänförfrågan kanske.

Som sagt, tjock tumme.
Citera
2018-11-16, 17:08
  #6
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
bytt jobb innan du får sparken, alternativt gift dig med kunden.
Citera
2018-11-16, 17:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Yea...your soo fucked dude

Alternativet skulle kunna vara att du skriver och säger att din polare skulle "skoja till det"

Nja. Det kan man säkert skriva om vi båda är i undre tonåren, men inte +30 år.
Citera
2018-11-16, 17:09
  #8
Avstängd
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Som sagt, tjock tumme.

Skicka den här tråden i pm till henne på facebook så borde hon ju tro dig annars xär hon ju tappad.
Citera
2018-11-16, 17:12
  #9
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Nja. Det kan man säkert skriva om vi båda är i undre tonåren, men inte +30 år.


Då blir det alternativ #1
Fucked!

Skicka ett pm och säg som det...faan alla gör vi våra misstag
Citera
2018-11-16, 17:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Skicka den här tråden i pm till henne på facebook så borde hon ju tro dig annars xär hon ju tappad.

Nja. Det finns säkert några lustiga saker jag skrivit här genom åren som jag inte vill stå för
Citera
2018-11-16, 17:20
  #11
Medlem
Det bästa sättet att rädda det här på är med humor. Om hon kommer in och nämner det så får du hitta på nåt roligt att säga på din egen bekostnad, men om hon inte säger nåt måste du ju inte ta upp det heller men då kan det bli stel stämning.
Citera
2018-11-16, 17:20
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Då blir det alternativ #1
Fucked!

Skicka ett pm och säg som det...faan alla gör vi våra misstag

Jag surfade in på hennes sida därför att hon är snygg. Jag kan ju inte skriva det? Då övergår det till att ragga och det kan sluta illa. Hon går till oss för att köpa reservdelar och då vill hon nog inte ha med sig en flirt på köpet.

”Hej hej, som du ser har jag skickat en vänförfrågan. Egentligen tyckte jag du var snygg och skulle göra ett osynligt besök, men min stora tjocka tumme tyckte att jag skulle lämna ett spår”
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback