Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 15:11
  #1
Medlem
Länk till Arbetsmarknadsdepartementet https://www.regeringen.se/globalasse..._snabbspar.pdf

År 2015 - 54.600 stycken År 2016 - 77.400 stycken 2017- 98.600 stycken År 2018 98.700 stycken inskrivna.
Det här kostar väldigt mycket varje år för oss skattebetalare varje år.Det ökar varje år läs i länken
Med praktikplatser som inte leder till några riktiga jobb.
Vad tycker ni om detta ärade skattebetallare?
__________________
Senast redigerad av nonooodles 2018-11-16 kl. 15:31.
Citera
2018-11-16, 15:26
  #2
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonooodles
Länk till Arbetsmarknadsdepartementet https://www.regeringen.se/globalasse..._snabbspar.pdf

År 2015 - 54.600 stycken År 2016 - 77.400 stycken 2017- 98.600 stycken År 2018 98.700 stycken inskrivna.
Det här kostar väldigt mycket varje år för oss skattebetalare varje år.Det ökar varje år läs i länken
Med praktikplatser som inte leder till några riktiga jobb.
Vad tycker ni om detta ärade skattebetallare?

Jag tycker folk i Sverige är rätt korkade som skyller på invandringen medan de själva röstat för en sådan politik
Svensken är suicidal helt enkelt!
Citera
2018-11-16, 15:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag tycker folk i Sverige är rätt korkade som skyller på invandringen medan de själva röstat för en sådan politik
Svensken är suicidal helt enkelt!

Vi får hoppas att de röstar bort de här stollarna som hålle på med detta. Stefan Löwen är
ju borta nu som tur är. Svenskarna kan ju ändra på detta genom röstning på lång sikt.
Citera
2018-11-16, 15:40
  #4
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonooodles
Vi får hoppas att de röstar bort de här stollarna som hålle på med detta. Stefan Löwen är
ju borta nu som tur är. Svenskarna kan ju ändra på detta genom röstning på lång sikt.

Vet ej, de flesta jag pratat med är rätt indoktrinerade och tror på allvar att vården i Sverige är i världsklass, att allt är tryggt etc.

Naiviteten påminner om den indoktrinerade Sovjet-medborgaren om Sovjets förträfflighet för att tidningarna bara skrev om det.

Ja, idag var det snabba vändningar.
Hoppas välfärdsstaten nedmonteras än mer
Citera
2018-11-16, 15:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Vet ej, de flesta jag pratat med är rätt indoktrinerade och tror på allvar att vården i Sverige är i världsklass, att allt är tryggt etc.

Naiviteten påminner om den indoktrinerade Sovjet-medborgaren om Sovjets förträfflighet för att tidningarna bara skrev om det.

Ja, idag var det snabba vändningar.
Hoppas välfärdsstaten nedmonteras än mer

Jo, men om vi börjar här inne och visar kostnader på hur det verkligen ligger till, så ändrar de
sig.
Du kan ju hjälpa till att informera skattebetallarna hur det verkligen står till med finanserna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback