Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 11:49
  #1
Medlem
judisk-oligarks avatar
https://twitter.com/esteterier/statu...61564520062976
Jag ser detta inlägg spridas bland diverse vänsterelement på sociala medier, och den lät så överdriven att jag var tvungen att reagera.

1. Alla jag känner som blivit påkomna som plankare har helt enkelt fått en böteslapp och fått gå sedan. Det är givetvis inget man blir arresterad för.
2. Jag har sett väktare avvisa till och med de aggressivaste av fyllon/missbrukare utan minsta handgemäng. Övervåld, sprucken läpp, rispande med handklovar och förstörelse av egendom är inget de sysslar med bara därför att, särskilt inte då de vet att vänstertomtar tar alla tillfällen i akt att anklaga dem för rasism och liknande.
3. Sensationslystna kanal 5 har alltså sett en stackars utsatt rasifierad liten ängel bli grovt misshandlad av fem priviligerade vita ciskönade väktare och i samband med det slutat filma? Låter det särskilt sannolikt?

Vad tror ni? Har historien ägt rum och rör det sig i såna fall om en plankning eller något grövre?
Citera
2018-11-16, 12:33
  #2
Medlem
Helt klart fabricerat.
Citera
2018-11-16, 12:57
  #3
Medlem
Studsbolls avatar
Det verkar vara en ny kawesa-saga. Snart lär den oskyldiga lilla gossen åtalas istället.
Citera
2018-11-16, 14:00
  #4
Medlem
Heauxms avatar
Jag tror den är väldigt nära sanningen. Både vittnen och kameror fanns och hon som skrev var modern till den här killen. Varför skulle hon annars gå ut med namn och bild. Hon har polisanmält och vill varna andra. Övervakningskameror fanns också. Bara för att det låter mindre troligt behöver det inte vara mindre sant.
Citera
2018-11-16, 14:03
  #5
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Jag tror den är väldigt nära sanningen. Både vittnen och kameror fanns och hon som skrev var modern till den här killen. Varför skulle hon annars gå ut med namn och bild. Hon har polisanmält och vill varna andra. Övervakningskameror fanns också. Bara för att det låter mindre troligt behöver det inte vara mindre sant.

Även när det gällde Kawesa fanns vittnen och kameror, och det visade sig vara en lögn. Hur är hennes anmälan ett argument i sig? Man är inte skyldig bara för att man blir anmäld av någons mamma.
__________________
Senast redigerad av judisk-oligark 2018-11-16 kl. 14:05.
Citera
2018-11-16, 16:03
  #6
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judisk-oligark
Även när det gällde Kawesa fanns vittnen och kameror, och det visade sig vara en lögn. Hur är hennes anmälan ett argument i sig? Man är inte skyldig bara för att man blir anmäld av någons mamma.

Kawesas fall har inget med detta fall att göra. 2 olika människor, 2 olika situationer.
Om nu mamman skulle ljuga så slår det bara emot dem själva som skämt ut sig i media.
Jag tror och hoppas att de talat sanning så att både kanal 5 och ordningsvakterna får en ordentlig knäpp på näsan.
Citera
2018-11-16, 16:35
  #7
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Kawesas fall har inget med detta fall att göra. 2 olika människor, 2 olika situationer.
Om nu mamman skulle ljuga så slår det bara emot dem själva som skämt ut sig i media.
Jag tror och hoppas att de talat sanning så att både kanal 5 och ordningsvakterna får en ordentlig knäpp på näsan.

Nja, det gemensamma här är ju två vänsterkvinnor som berättar starkt vinklade och som det låter överdrivna historier i valtider. Då vänstern inte drar sig för att ljuga, och kvinnor känner snarare än tänker bör man vara försiktig.

Som mamma känner hon att sonen måste blivit utsatt för diskriminering, således drar hennes hjärna slutsatsen att det är på det viset. Särskilt då detta passar ihop med hennes politiska åskådning, och världsbild där samhället är rasistiskt, all cops are bastards och så vidare och så vidare. Därmed är det vettigt att betrakta henne som en lögnhals till dess motsatsen bevisats.

Edit: Jag måste tillägga att det inte kommer att slå mot henne på något vis om det visar sig att hon ljuger. Hon kan bara säga att rättsväsendet och vittnena är rasister, så går hon fri, kanske till och med får ryggdunkar av sina närmaste vänner. Media kommer inte skriva mycket, om ens något alls. Som vänster och svart är hon att betrakta som adel i Sverige. Inget hon någonsin gör fel i livet kommer att kosta henne särskilt mycket.
__________________
Senast redigerad av judisk-oligark 2018-11-16 kl. 16:42.
Citera
2018-11-16, 17:47
  #8
Medlem
Starobrnos avatar
Historien på Twitter är skriven på god svenska. Sannolikheten för att pappa neger skrivit detta är inte enormt stor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback