Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 20:08
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Enligt HBTQ-vänstern är man vad man känner sig som, så den gubben går inte.

Eller så kallar han sig kvinna för att kunna gå på damernas i badhuset.
Citera
2018-11-18, 21:43
  #146
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitiful.anonymous
Eller snarare är EN vad EN känner sig som *asg*.

Oavsett vilket så skulle det vara väldigt intressant att höra vad mannen själv har att säga till sitt försvar. Man sitter inte på såna oerhörda mängder material utan att vara skyldig, är min spontana tanke. Det finns inte en enda vettig bortförklaring. Slutligen: FYFAN vad pinsamt att åka dit för något sådant. Han kommer ju aldrig kunna leva ett normalt liv hädanefter. Rimligt iofs.

Rimligtvis så levde hen inte ett speciellt normalt liv innan heller.
Citera
2018-11-18, 21:54
  #147
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Du anar inte hur djävliga kvinnor kan vara om de verkligen vill. Att han förledde de där 20 köper jag inte två sekunder. Visst, man skall vara försiktig med vad man skriver på nätet. I synnerhet om det skulle vara sexchattrollspel. Men att säga att huvudansvaret ligger på honom håller inte. För då skulle man kunna skriva ett sarkastiskt "schyffla ned alla bilarna i Frihamnen i sjön" & sedan bli fälld för miljöbrott om någon faktiskt gör det.

Min gissning är att de hade redan bestämt sig för att göra det, bara att de väntade på bekräftelse från en man.

Kvinnor är förstås ett vedervärdigt släkte, precis som män. Bara att det tar sig uttryck på olika sätt. Även om dom är väldigt underrepresenterade inom pedofili så finns det ju fortfarande ett relativt stort antal kvinnor som njuter av att utnyttja barn. Titt som tätt dyker såna här fall upp och förvånar mig inte nämnvärt. Om det däremot skulle börja dyka upp fall där ensamma kvinnor samlat på sig mängder av barnporr på eget bevåg skulle det förvåna mig något enormt. Kvinnor är inga samlare och kvinnor glor inte på bilder när dom är kåta. Däremot kan en skicklig manipulativ man få en kärlekstörstande kvinna till att utföra i stort sätt vad som helst under "rätt" förutsättningar...

Förresten är det ganska intressant att den korrekta benämningen på en pedofil är en person som huvudsakligen(eller var det till och med enbart?) tänder på prepubertala barn. Skall man använda sig av den korrekta termen och inte inkludera människor som kan tända på att utnyttja barn men har en ganska mångsidigt sexualitet så skulle jag gissa att andelen kvinnor bland pedofiler är extremt låg.

Sen verkar många av någon konstig anledning missförstå mina inlägg för att vara några sorts feministiska försvarsinlägg mot kvinnor. Tvärtom. Jag är antifeminist och saklig bara. Jag har inga som helst problem med att säga att män tillhör toppskiktet inom i stort sätt allting som går att vara bra på. Men det inkluderar även att männen är "bäst" på att utföra dom allra mest avskyvärda brotten.
Citera
2018-11-18, 23:33
  #148
Medlem
Rick.Jamess avatar
Vad sägs om att moderator ändrar rubriken till ”29-årig transperson från Luleå ...”

Verkar som att vissa fortfarande inte förstått att detta..
Citera
2018-11-19, 00:09
  #149
Medlem
Sinclairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Mhm, när jag har träffat både opererade transkvinnor och personal inom detta så har de aldrig tagit upp att det behöver vidgas, bara läka ihop. Kul att du lär mig saker som inte ens vården vet om.

Dagligen, säger en svensk sida som verkar pålitlig:
”Efter operationen måste patienten börja vidga vaginalkaviteten dagligen så att den inte faller ihop. Detta behöver utföras livslångt.”
https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=6188

Det är på gränsen till offtopic. Har det verkligen framgått om EB genomgått könskirurgi?
Citera
2018-11-19, 06:44
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Dagligen, säger en svensk sida som verkar pålitlig:
”Efter operationen måste patienten börja vidga vaginalkaviteten dagligen så att den inte faller ihop. Detta behöver utföras livslångt.”
https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=6188

Det är på gränsen till offtopic. Har det verkligen framgått om EB genomgått könskirurgi?

Min uppfattning är att GM inte har några nära vänner. Jag har fått olika svar från personer i individens närhet om kirurgi är genomfört än eller ej. Verkar oklart även för ”de närmsta”. Gick dock in på damernas i badhuset.
Citera
2018-11-19, 08:44
  #151
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkas
Min uppfattning är att GM inte har några nära vänner. Jag har fått olika svar från personer i individens närhet om kirurgi är genomfört än eller ej. Verkar oklart även för ”de närmsta”. Gick dock in på damernas i badhuset.

Om GM kommer undan med att gå in på damernas på badhuset lär han vara lik en kvinna till det yttre; de riktiga kvinnorna lär inte accepterat att någon låtsaskvinna gick runt med snabeln dinglande. Det verkar som om GM är rent allmänt perverterad och gillar allt avvikande. Barnporren var säkert inriktad på barn av båda könen. Och återigen; på vilken typ av anstalt kommer GM placeras? Bland män? Bland kvinnor? Det vettigaste vore att isolera hendjuret eller ge tvångspsykiatrisk vård.
Citera
2018-11-19, 08:57
  #152
Medlem
Annonvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Har dem skaffat AI-bottar som läser dessa menar du? Intressant, om inte. Jupp!

Så om hen har tuttar med mjölk och en fullt fungerande fitta så är det omöjligtvis en brud, pga att höftens vinklar inte stämmer, eller hur menar du? När blir man brud? Är hemafroditer (allt som oftast dominerande östrogen-prod.) brudar?

Man blir brud när man kan ändra DNA-t. Inte innan.
Citera
2018-11-19, 13:06
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Rimligtvis så levde hen inte ett speciellt normalt liv innan heller.

Bara för att man gillar att runka till småbarn betyder det inte att man kan leva ett "normalt" liv i övrigt. Ens sexuella preferenser spelar nog ingen betydande roll i ens dagliga livsföring
Citera
2018-11-19, 13:08
  #154
Medlem
AllarNs avatar
Stämningsansökan Luleå tingsrätt B 121-17
https://minfil.com/vc3646lbbd/Lule_T..._Aktbil_10_pdf

Det skulle vara intressant att veta om denna person jobbar kvar i Försvarsmakten och hur arbetsgivaren ställer sig till anklagelserna mot denna person som dessutom erkänner brottet.
Citera
2018-11-19, 16:52
  #155
Medlem
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Eller så kallar han sig kvinna för att kunna gå på damernas i badhuset.

Försök inte. Ska du gå på identitetspolitiken, vilket du alltid gör annars, så är detta en kvinna. Därmed slutdiskuterat.
Citera
2018-11-19, 17:43
  #156
Medlem
ImTheMans avatar
jämn näst sista siffra i personnummer, så det är en kvinna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback