Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 07:35
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Ett nytt album med Deicide har släppts och det var nytt för mig, den släpptes dem 14 september.

Har ni lyssnat på albumet ännu? Tycker ni skivan är bra?

Här skall lyssnas på Deicide senare.
Citera
2018-11-16, 07:56
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Å jävlar här snackar vi gnissel.

Jag hittade albumet och tog några sekunder för att lyssna på det och nu har jag huvudvärk.

Varför sjunger han så med rösten? Det låter ju hemskt och inte ett dugg intressant att lyssna på. Man hör inte heller vad han säger (om han nu verkligen säger nåt).

Min fråga med huvudvärk efter kanske sammanlagt 1 min 30 sek blir:
Varför?

Tycker ni skivan är bra?
Nej!
Citera
2018-11-16, 19:57
  #3
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Å jävlar här snackar vi gnissel.

Jag hittade albumet och tog några sekunder för att lyssna på det och nu har jag huvudvärk.

Varför sjunger han så med rösten? Det låter ju hemskt och inte ett dugg intressant att lyssna på. Man hör inte heller vad han säger (om han nu verkligen säger nåt).

Min fråga med huvudvärk efter kanske sammanlagt 1 min 30 sek blir:
Varför?

Tycker ni skivan är bra?
Nej!
Jag gillar skivan hittills, det är mycket råhet och brutalitet. Deicide håller sin standard fortfarande, det tycker jag om.
Citera
2018-11-18, 14:00
  #4
Medlem
Deicide är inget band som kör med långa låtar... tre minuter och sen får det räcka. De brutala USA-dödsveteranernas nya album är fyllt med sedvanligt antikristna budskap. En blasfemisk käftsmäll som inte går av för hackor.
Citera
2018-12-25, 06:03
  #5
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry
Deicide är inget band som kör med långa låtar... tre minuter och sen får det räcka. De brutala USA-dödsveteranernas nya album är fyllt med sedvanligt antikristna budskap. En blasfemisk käftsmäll som inte går av för hackor.
Ibland 4 minuter och slaffsiga låtar och huggande.
Citera
2018-12-25, 11:21
  #6
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Jag gillar det. Absolut!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback