Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-16, 02:18
  #1
Medlem
Hejsan alla pundare där ute



Har suttit och knarkat hela dagen kontinuerligt. Under dagen har jag fyll sammanlagt tagit 6 xanor och precis fyllt på med 2 st.

Alltså 16mg. Har även slängt i mig en karta tramadol, 10st 200mg, de indiska röda.


Känner mig riktigt fin men känner att jag måste andas medvetet ibland när jag noddar. Tog några cider också.


Problemet är att min tjej som aldrig tagit något ville testa och så dum jag var så envisades jag med att ge henne 2mg xanor +200mg tramadol.

När jag skulle ta igen såg jag att det saknades 2 xanor o ch 2 tramadol. Alltså 4mg och 400mg.

Nu har hon alltså tagit 6mg xanor och 600mg tramadol. Jag börjar bli smått orlig för att hon inte svarar längre utan jag antar hon noddar gott nu som jag. Jag håller dock på somna så vet inte om jag har ork att ringa nåogn? Är hennes dos farligt för nybörjhare=? Behöver svar inom 5 minuet tack!
2018-11-16, 02:25
  #2
Medlem
dimensioners avatar
En kompis dock på mindre dos än det du tog. Ring ambulansen direkt för både din och tjejens skull. Andningsdepp är vanligt på den combon. Jävla kötthuve
2018-11-16, 02:26
  #3
Avstängd
jouniboys avatar
Kasta en hink med iskallt vatten över henne så hon piggnar till.
2018-11-16, 02:29
  #4
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Slå i henne ett par mg adrenalin
2018-11-16, 02:30
  #5
Medlem
Ring ambulans, 500mg+ Tramadol är inte att leka med som nybörjare. Va på den säkra sidan.

Edit: min dator laggar ur så råka posta flera ggr, hehe.
2018-11-16, 02:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensioner
En kompis dock på mindre dos än det du tog. Ring ambulansen direkt för både din och tjejens skull. Andningsdepp är vanligt på den combon. Jävla kötthuve

Är inte så orlogi för mig, jag väger nästan 100kg så det ska mkt till för att den ska fälla mig men jag måste erkänna att jag har ne bad feeling i magen just nu.

Vckte liv i bruden men hon somnade lika fort och blev arg på mig.
2018-11-16, 02:34
  #7
Medlem
Ringde men kom inte fram.... Aja jag skite i detta nu. Vill inte förstöra denna eufori av att hålla på jaga snuten. Nu flyger vi grabbs heheh
2018-11-16, 02:36
  #8
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gmaster92
Ringde men kom inte fram.... Aja jag skite i detta nu. Vill inte förstöra denna eufori av att hålla på jaga snuten. Nu flyger vi grabbs heheh

Är du dum eller? Ring 112 din pundare.
2018-11-16, 02:37
  #9
Medlem
Om jag ska var aehelt ärligt så skulle jag inte bry mig om jag inte vaknade upp. Sedan gymnasiet har alla jag hängden med och dragit till olika städer. Jag har också flyttat men trivs inte, har verkligen försökt bouda med folk med et går inte.

Skulle bara tyckta synd om min familj som står mig nära. Nåja jag kan ju knappast leva för dem ändå.
2018-11-16, 02:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gmaster92
Ringde men kom inte fram.... Aja jag skite i detta nu. Vill inte förstöra denna eufori av att hålla på jaga snuten. Nu flyger vi grabbs heheh
Va inte en idiot nu, kompis. Särskilt inte när det inte ens är ditt eget liv som står på spel.
2018-11-16, 02:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Är du dum eller? Ring 112 din pundare.

Jag har en viss tolerans co här ganska stor kille så tror inte jag är i farozonen. Även om hon är tjej så ska hon inte dö av 600mg tramadol och 6mg xanor.
2018-11-16, 02:40
  #12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gmaster92
Ringde men kom inte fram.... Aja jag skite i detta nu. Vill inte förstöra denna eufori av att hålla på jaga snuten. Nu flyger vi grabbs heheh
Vad då "kom inte fram"? Fattar du inte att det din tjej har tagit är potentiellt livsfarligt? Man ska absolut inte blanda opiater med benso om man inte har en dödsönskan. Önskar du livet ur din flickvän?

Andningsdepression, vet du vad det är?

Fast du har alltså druckit alkohol, tagit benso och sen tramadol på det? Det är också något man kan dö av. Även om man viktmässigt pallar dosen.

Din dumma jävla idiot. Det är människor som du som gör oss skötsamma knarkare dåligt rykte.

Du får hålla koll på din tjej tills hon vaknar. Även om det var hennes val att knarka, så var det du som gav henne drogerna och då är det fan i mig ditt ansvar att se till så att det går bra.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback