Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-15, 22:48
  #1
Medlem
Finns det någon som har erfarenhet av den här pipan: https://smoketower.com/black-leaf-gl...orizer-se.html

Fungerar den bra för dmt?/Tror ni att den skulle fungera bra för dmt? Om inte har ni några andra förslag My Fellow Psychonauts

P.S
Jag vill gärna slippa Kör the machine kommentarerna, Tack i förhand
Citera
2018-11-15, 23:05
  #2
Medlem
UlbrichtDenLuriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahicSubst.
Finns det någon som har erfarenhet av den här pipan: https://smoketower.com/black-leaf-gl...orizer-se.html

Fungerar den bra för dmt?/Tror ni att den skulle fungera bra för dmt? Om inte har ni några andra förslag My Fellow Psychonauts

P.S
Jag vill gärna slippa Kör the machine kommentarerna, Tack i förhand

Jag har faktiskt provat just den pipan till DMT både en och två gånger, och den var verkligen ingen hit (no pun intended). Helt omöjligt att få kristallerna till rätt temperatur, antingen brassar man på för lite eller så blir det för varmt och det känns som om man inhalerar brinnande plast. Väldigt klumpig för ändamålet. Möjligt att det blir lättare efter mer erfarenhet, har bara provat den vid två tillfällen innan jag kastade den.
Citera
2018-11-15, 23:18
  #3
Medlem
Detevigaavigas avatar
Varför inte denna?

https://smoketower.com/vaporizer-pipe-19cm-se.html

tycker den ser bra duglig ut åt för DMT, det är en ganska stor "kupa/bowl" plus tåligt glas.
Citera
2018-11-15, 23:45
  #4
Medlem
Bong tycker jag funkar riktigt bra om man kör "aska-dmt-aska metoden"
Citera
2018-11-16, 05:45
  #5
Medlem
Nej för helvete inge pipa eller bong, dåååååliga råd det ska va en förångare av nått bättre slag!!!!!!!!!!!! Det är ju fan hela poängen!

Slösa inte med dyrbara varor, en vaporizers som håller livet ut är värt och det är bättre för hälsan, inte lika mycke waste och så, det är endå det bästa stunderna i ditt liv du pysslar med.

En penguin vaporizer t.ex eller varför inte en volcanoe ifall du vet vad du sysslar med
__________________
Senast redigerad av Siktarn 2018-11-16 kl. 05:50.
Citera
2018-11-16, 08:23
  #6
Medlem
En sådan "meth" pipe(glaspipa) funkar
Citera
2018-11-16, 16:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
Jag har faktiskt provat just den pipan till DMT både en och två gånger, och den var verkligen ingen hit (no pun intended). Helt omöjligt att få kristallerna till rätt temperatur, antingen brassar man på för lite eller så blir det för varmt och det känns som om man inhalerar brinnande plast. Väldigt klumpig för ändamålet. Möjligt att det blir lättare efter mer erfarenhet, har bara provat den vid två tillfällen innan jag kastade den.

Okej så ingen höjdare, Någon som provat Eagle Bill’s Shake and vape pipa som detevigaaviga länkade? Några mer förslag? Nån med länk till ”meth pipe”
Citera
2018-11-16, 16:45
  #8
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahicSubst.
Okej så ingen höjdare, Någon som provat Eagle Bill’s Shake and vape pipa som detevigaaviga länkade? Några mer förslag? Nån med länk till ”meth pipe”
Eagle Bills är typ som en methpipe fast med lite nät/screens som skyddar för att det inte ska blåsa ner rester i halsen

https://deemsterdiva.files.wordpress...o1_r1_1280.png
__________________
Senast redigerad av Detevigaaviga 2018-11-16 kl. 16:48.
Citera
2018-11-16, 16:49
  #9
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Nej för helvete inge pipa eller bong, dåååååliga råd det ska va en förångare av nått bättre slag!!!!!!!!!!!! Det är ju fan hela poängen!

Slösa inte med dyrbara varor, en vaporizers som håller livet ut är värt och det är bättre för hälsan, inte lika mycke waste och så, det är endå det bästa stunderna i ditt liv du pysslar med.

En penguin vaporizer t.ex eller varför inte en volcanoe ifall du vet vad du sysslar med

Följd fråga. Om man ska vejpa det kör man bomulls metoden som man gör med hash?
Bomull, hash, bomull. ?
Frågar åt en vän.


Citat:
Ursprungligen postat av MahicSubst.
Okej så ingen höjdare, Någon som provat Eagle Bill’s Shake and vape pipa som detevigaaviga länkade? Några mer förslag? Nån med länk till ”meth pipe”


https://cogollo.es/pipas/2605-pipa-c...ack-105cm.html
__________________
Senast redigerad av fuska 2018-11-16 kl. 16:52.
Citera
2018-11-16, 17:26
  #10
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Följd fråga. Om man ska vejpa det kör man bomulls metoden som man gör med hash?
Bomull, hash, bomull. ?
Frågar åt en vän.





https://cogollo.es/pipas/2605-pipa-c...ack-105cm.html
kan du berätta mer om Bomulls metoden, försökte googla men svårt att hitta!--

inte hört om den, ska man ha bomull tillsammans med hash om man ska vejpa det?
Citera
2018-11-16, 17:32
  #11
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
kan du berätta mer om Bomulls metoden, försökte googla men svårt att hitta!--

inte hört om den, ska man ha bomull tillsammans med hash om man ska vejpa det?

Oj, det är något jag kom på själv. Men trodde det var allmän kunskap så har inte pratat om det med något.

Min vän har en arizer solo. Den är enbart gjord för grönt. Men det går att använda hash i den med. Lägger man det i den så smälter det och pajar den(antar jag) så jag stoppade lite bomull först, sen hash biten och sedan bomull. Eko bomull så man inte andas in mer skit än man gör ändå. Alltså:

Bomull
Hash
Bomull

Som en burgare kan man säga.
Smakar lite lätt av renakläder och hash när man gör så.
Borde funka i alla vejpar som har convention (varmluft).

Sorry I'm det blev rörigt. Är lite upptagen.
Citera
2018-11-16, 17:34
  #12
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Oj, det är något jag kom på själv. Men trodde det var allmän kunskap så har inte pratat om det med något.

Min vän har en arizer solo. Den är enbart gjord för grönt. Men det går att använda hash i den med. Lägger man det i den så smälter det och pajar den(antar jag) så jag stoppade lite bomull först, sen hash biten och sedan bomull. Eko bomull så man inte andas in mer skit än man gör ändå. Alltså:

Bomull
Hash
Bomull

Som en burgare kan man säga.
Smakar lite lätt av renakläder och hash när man gör så.
Borde funka i alla vejpar som har convention (varmluft).

Sorry I'm det blev rörigt. Är lite upptagen.
Aah okej nej jag fattar! tack
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback