Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-16, 06:17
  #13
Medlem
kaffepirats avatar
Nej han är inte kär i dig han säger bara så för att du inte ska göra de enda rätta och gå vidare. Skulle gissa att han inte lekt klart och att han har dig kvar för du är ett säkert kort när det inte finns något annat.
Citera
2018-11-16, 08:46
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timespirit
Tjena! Försökt klura själv så länge och även frågat han men får inga vettiga svar så skulle vilja ha lite utomståendes tankar här.

För ett tag sen så träffade jag en kille, vi låg lite och hade det kul tillsammans bara. Nu har vi träffat varandras familjer samt i princip hela varandras umgängeskrets. Vi har bytt nycklar med varandra, har tandborstar samt kläder hos varandra. Vi går ut på restaurang, umgås nyktert och flera dagar i rad. DOCK har vi aldrig uttalat att vi är exklusiva, jag vet att han träffade en annan tjej för cirka 3 veckor sen och han vet att jag träffade en annan sporadiskt under hösten.

Problemet: han säger att han inte är kär i mig, att han gillar mig men inte söker något seriöst just nu. Vad vill han mig då? Varför skall vi umgås på detta sättet om det inte leder någon vart? Eller ska jag bara ha is i magen och se vad som händer? Help me.

Jag antar att du vill att det ska leda någon vart. Att hamna där man gjort är slut är väl ett av varten? Ett annat vart är bröllop. Välj det vart du vill, var en stark självständig kvinna som en behöver en man och berätta rakt ut vart du vill någonstans och fråga om han vill med dit. Annars får du hitta en ny.

Men som det fruntzimmer du är så blir du bara mer suktande efter honom nu när ett annat fruntzimmer har honom i sikte. Du skiter fullständigt i vad han tycker och vill bara hålla henne borta.

Hade du levt i ett äkta patriakrat hade din familj valt ut din make och du hade varit lyckligt gift och aldrig ställt idiotiska frågor till främlingar på nätet som du egentligen kan fråga personen i fråga.

Min nästa tråd: Vad tycker min fru om min nya kostym, tror ni?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback