Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-15, 22:25
  #1
Medlem
timespirits avatar
Tjena! Försökt klura själv så länge och även frågat han men får inga vettiga svar så skulle vilja ha lite utomståendes tankar här.

För ett tag sen så träffade jag en kille, vi låg lite och hade det kul tillsammans bara. Nu har vi träffat varandras familjer samt i princip hela varandras umgängeskrets. Vi har bytt nycklar med varandra, har tandborstar samt kläder hos varandra. Vi går ut på restaurang, umgås nyktert och flera dagar i rad. DOCK har vi aldrig uttalat att vi är exklusiva, jag vet att han träffade en annan tjej för cirka 3 veckor sen och han vet att jag träffade en annan sporadiskt under hösten.

Problemet: han säger att han inte är kär i mig, att han gillar mig men inte söker något seriöst just nu. Vad vill han mig då? Varför skall vi umgås på detta sättet om det inte leder någon vart? Eller ska jag bara ha is i magen och se vad som händer? Help me.
__________________
Senast redigerad av timespirit 2018-11-15 kl. 23:21.
Citera
2018-11-15, 22:36
  #2
Medlem
Men seriöst. Fråga HONOM, kanske? Eller? Det är troligtvis han, och endast han som kan svara på den frågan.
Citera
2018-11-15, 22:39
  #3
Medlem
Varför ska detta behöva leda till något annat? Han är nöjd med att träffa dig , that's it. Vill du ha honom för dig själv, kom med gott föredöme och förklara för honom att det är så ni ska ha det.
Citera
2018-11-15, 22:41
  #4
Medlem
kristofferGs avatar
Han menar det han säger. Inte svårare än så.
Citera
2018-11-15, 22:48
  #5
Medlem
Adelaides avatar
Varför frågar du bara inte honom vad han vill? Jag lovar att han har ett bättre svar än oss på Flashback.
Citera
2018-11-15, 23:06
  #6
Medlem
Han vill vara mycket med dig, men inte binda upp sig i en relation.
Citera
2018-11-15, 23:10
  #7
Medlem
Som andra har skrivit, du får bara veta om du frågar honom. Skriv gärna hur det gick i tråden..
Citera
2018-11-15, 23:50
  #8
Avstängd
micro113s avatar
Alla som säger att hon skall fråga. Hon har ju redan frågat men får inga vettiga svar tycker hon.


Till TS .. detta:
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Han menar det han säger. Inte svårare än så.
Citera
2018-11-16, 01:46
  #9
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timespirit
Tjena! Försökt klura själv så länge och även frågat han men får inga vettiga svar så skulle vilja ha lite utomståendes tankar här.

För ett tag sen så träffade jag en kille, vi låg lite och hade det kul tillsammans bara. Nu har vi träffat varandras familjer samt i princip hela varandras umgängeskrets. Vi har bytt nycklar med varandra, har tandborstar samt kläder hos varandra. Vi går ut på restaurang, umgås nyktert och flera dagar i rad. DOCK har vi aldrig uttalat att vi är exklusiva, jag vet att han träffade en annan tjej för cirka 3 veckor sen och han vet att jag träffade en annan sporadiskt under hösten.

Problemet: han säger att han inte är kär i mig, att han gillar mig men inte söker något seriöst just nu. Vad vill han mig då? Varför skall vi umgås på detta sättet om det inte leder någon vart? Eller ska jag bara ha is i magen och se vad som händer? Help me.

Han vill ha sex och någon att ha kul med såklart!

Det brukar kallas för att vara kk och den relationen brukar vara tills någon blir kär och då är det över mellan er.

Du får nog fundera över hur du känner och inte bli för kär i killen då du kommer att bli sårad.
Citera
2018-11-16, 02:01
  #10
Medlem
Han verkar vilja det du vill. Inget seriöst med tanke på att ni båda träffat andra under tiden.
Vet inte vad du är ute efter om du själv träffat någon annan o förväntar dig att va exklusiv.
Citera
2018-11-16, 02:53
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timespirit
Tjena! Försökt klura själv så länge och även frågat han men får inga vettiga svar så skulle vilja ha lite utomståendes tankar här.

För ett tag sen så träffade jag en kille, vi låg lite och hade det kul tillsammans bara. Nu har vi träffat varandras familjer samt i princip hela varandras umgängeskrets. Vi har bytt nycklar med varandra, har tandborstar samt kläder hos varandra. Vi går ut på restaurang, umgås nyktert och flera dagar i rad. DOCK har vi aldrig uttalat att vi är exklusiva, jag vet att han träffade en annan tjej för cirka 3 veckor sen och han vet att jag träffade en annan sporadiskt under hösten.

Problemet: han säger att han inte är kär i mig, att han gillar mig men inte söker något seriöst just nu. Vad vill han mig då? Varför skall vi umgås på detta sättet om det inte leder någon vart? Eller ska jag bara ha is i magen och se vad som händer? Help me.
Frågan är vad du vill? Behandla honom likadant som han behandlar dig. Ligg med andra killar etc... Inget tänder eld i röven på killar ,om de har känslor, när de riskerar att förlora tjejen till en annan kille. Han verkar omogen och förmodligen inget att satsa på. Men testa mitt knep... Effektivt!
Citera
2018-11-16, 05:08
  #12
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Han vill ha sex så länge er KK-relation håller.
Punkt.

Vill du ha något annat måste du bestämma, mest över dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback