Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-15, 21:46
  #1
Medlem
Jag och en vän av det manliga könet pratade om tiden vi lärde känna varandra. Han pratade om att han inte mådde så bra den perioden och efter några sekunders tystnad säger han:
"Men du fångade mig på något sätt"

Tänkte inte på det just då men jag funderar nu i efterhand...hur ska jag tolka det? Jag har aldrig "hjälpt" honom mer än att visa att jag är en god vän som finns om han behöver det.

Vad hade ni menat om ni sa så?
Citera
2018-11-15, 21:48
  #2
Medlem
Fråga honom, inte oss, vi är inga jävla tankeläsare. Det är något fel i huvudet på 90% av de som skriver på detta forum, PRATA MED FOLK ISTÄLLET för att prata med främlingar. Fan inte konstigt att era förhållanden med folk inte fungerar.

Jag tolkar det som att han har fått hjälp av dig på något sätt, hur vet jag inte, för det låter på dig som om du inte ens kan knyta dina skor.
Citera
2018-11-15, 21:53
  #3
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ell1
Jag och en vän av det manliga könet pratade om tiden vi lärde känna varandra. Han pratade om att han inte mådde så bra den perioden och efter några sekunders tystnad säger han:
"Men du fångade mig på något sätt"

Tänkte inte på det just då men jag funderar nu i efterhand...hur ska jag tolka det? Jag har aldrig "hjälpt" honom mer än att visa att jag är en god vän som finns om han behöver det.

Vad hade ni menat om ni sa så?

Du har antaglig redan lagt in någon tolkning eftersom du funderar på det? Tolkade du det som att han gav uttryck för att han blev attraherad eller charmad av dig?
Citera
2018-11-15, 22:05
  #4
Medlem
Myhr1s avatar
"Men du fångade mig på något sätt" - Ingen aning vad din vän av det manliga könet menar jag är inte honom, själv hade jag aldrig uttryckt mig så jag är ingen hjälp så nu klickar jag ALT-TAB över till Darten.
Citera
2018-11-15, 22:09
  #5
Medlem
Skibars avatar
Han blev väl hjälpt av dig bara.
Inte bra att analysera allt, ta det som det är, fråga honom om du undrar istället
Citera
2018-11-15, 22:23
  #6
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ell1
Jag och en vän av det manliga könet pratade om tiden vi lärde känna varandra. Han pratade om att han inte mådde så bra den perioden och efter några sekunders tystnad säger han:
"Men du fångade mig på något sätt"

Tänkte inte på det just då men jag funderar nu i efterhand...hur ska jag tolka det? Jag har aldrig "hjälpt" honom mer än att visa att jag är en god vän som finns om han behöver det.

Vad hade ni menat om ni sa så?

Då har du hjälpt honom. Troligtvis var det det han menade, men bara snubben själv vet.
Citera
2018-11-15, 22:32
  #7
Medlem
Fråga i stället dig själv varför du hänger upp dig på detta? Det är nog mer fruktsamt...

Det är troligtvis begynnande sexuell attraktion från någon av er. Män och kvinnor kan inte vara vänner någon längre tid.... det skiter sig alltid från något håll
Citera
2018-11-16, 01:18
  #8
Medlem
Gennyboys avatar
Jag tror han menade att han var på glid psykiskt, åt ett håll som skulle avsluta livet.
Men något du sa eller gjorde planterade ett frö...
Citera
2018-11-16, 01:22
  #9
Medlem
Neroxxs avatar
Det kan ju varit så att du bara fanns där i hans närhet, pratade med honom osv.
Citera
2018-11-16, 05:07
  #10
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Låter som att du vill att han ska vara förälskad i dig, men antagligen menade han mest att du hjälpte honom med psykiska problemen.
Men som sagt fråga!
Citera
2018-11-16, 12:02
  #11
Medlem
Som jag tolkar det.så fångade du in det som var jobbigt för honom och därför mår han bra nu.ev kan han vara förälskad i dig.men..vänta lite...gå inte för fort fram
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback