Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-11-21, 08:27
  #37
Medlem
Ordbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Detta är en bra idé. Ett register som detta kan bli mycket användbart i framtiden.

Tycker dock inte att man bör koncentrera sig på de helt uppenbart kriminella rikskända partiledarna och skribenterna. Alla vet redan vart de står då de varit så tydliga med sina positioneringar redan.

Däremot bör man kartlägga förrädare och medlöpare på lokal och regional nivå. Sådana som annars kan glida under radarn när vedergällningens tid kommer.

Politiker, rektorer, präster, handläggare, journalister, "kändisar" osv som använt sin makt och inflytande för att förstöra landet.

Även enskilda tjänstemän på departement ska inte tillåtas glida in i glömska. Tänker främst på han som beslutade att alla syrier skulle få PUT i Sverige och iom det beslutet startade den stora flyktingströmmen 2015.

Jag tror du har rätt och har ändrat mig om vilka som ska vara med på listan. Alla som är ansvariga för den rådande situationen och är över 18 år får rapporteras. Det måste dock finnas konkreta bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
har redan börjat göra listor på förrädarna , har några tusen namn registrerade

Kan du dela med dig av den listan? Vore intressant att se hur du organiserat allt och ha någonting att börja med. För tillfället är bara de största förrädarna med på min lista...
Citera
2018-11-21, 09:44
  #38
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Landsförrädare av tredje graden. Folk med empatisk förmåga

Ja vet inte vad du är men regimlojal, det är vad du är. Du är en av förrädarna. Möjligen kan du kallas för medlöpare. Eller så är du andragenerationens invandrare, ett resultat av förräderiet.

Det är allom bekant hur ni resonerar och ni resonerar inte på ett hållbart sätt. Afrika och mellanöstern är skit men det är inte svenska folkets ansvar att göra någonting. Det får de fixa själva på olika sätt. De har ingen rätt att kolonisera Sverige.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback