Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-01-14, 21:20
  #73
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, precis, och just därför behövs det definitivt inget mer visuellt.
Vad menar du? Folk kan onanera från scratch också men uppskattar likväl där mer visuellt.
Citera
2019-01-15, 18:13
  #74
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad menar du? Folk kan onanera från scratch också men uppskattar likväl där mer visuellt.
Jag menar helt enkelt att färger medför en betydligt mer visuell gradering än hur än någon graderar någon annan i nuvarande utförande. Det kan ju inte varit svårt att begripa.
Citera
2019-01-16, 11:54
  #75
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag menar helt enkelt att färger medför en betydligt mer visuell gradering än hur än någon graderar någon annan i nuvarande utförande. Det kan ju inte varit svårt att begripa.

Och, vad skulle problemet vara? Det är väl bra om man lätt kan identifiera skribenter som gillas eller tycks mindre om.
Citera
2019-01-16, 16:35
  #76
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Och, vad skulle problemet vara? Det är väl bra om man lätt kan identifiera skribenter som gillas eller tycks mindre om.

Nej. tvärtom. Jag vill inte ha någon hangup på någon användare. Man kan kalla någon idiot i en tråd, men i nästa kan man hålla helt med. Ny tråd, nytt inlägg, nya förutsättningar från noll.

Bara barnsligt att störa sig på en användare bara för att den sagt något dumt några gånger.

Är det ständigt upprepade dumheter är det lätt att hålla koll på ändå då det fastnar i skallen varför man bara scrollar förbi.
Citera
2019-01-18, 15:24
  #77
Medlem
gabrielle2s avatar
Varför? Blir löjligt, kan jag tycka.
Ska de utse bottenskrapet också.
Jag läser allas inlägg i trådar jag deltar. Det är just dessa skiftningar och olika personligheter jag gillar mest med flashback.
Vad är det för mening att ha ett diskussionsforum om man ska va följare till någon mr x. Jag gillar inte sånt. Avskyr styrningar av alla de slag.
Är någon mer värdefull här inne?
Moderatorerna, ska de va med på listan också?
De är ju medlemmar de med. Det kanske endast blir de som håller sig i toppen.
Vi andra= bottenskrapet 😂
__________________
Senast redigerad av gabrielle2 2019-01-18 kl. 15:47.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback