Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-15, 17:32
  #25
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contini1
Tack för svar! Om han mot förmodan skulle svara skiter jag nog i det
Det där förstår jag inte. Vad är poängen med att göra likadant tillbaka. Om /när han hör av sig så är det ett jättebra tillfälle att prata med varandra om hur ni vill ha det i fortsättningen, att du inte vill ha ett förhållande och han säkert vill, så att ni vet var ni står och kan lösa det på bästa sätt för er båda.
Citera
2018-11-15, 18:45
  #26
Medlem
strecketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Okej, så vad ska tjejer göra enligt dig?

Skojar du?

Put some goddamn effort.
Citera
2018-11-15, 19:14
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det där förstår jag inte. Vad är poängen med att göra likadant tillbaka. Om /när han hör av sig så är det ett jättebra tillfälle att prata med varandra om hur ni vill ha det i fortsättningen, att du inte vill ha ett förhållande och han säkert vill, så att ni vet var ni står och kan lösa det på bästa sätt för er båda.


Hej, förstår du inte vad som händer har du asperger? han spelar spelet mot henne! bor du under en sten? Norrland?

Tack för att du läste
Citera
2018-11-15, 19:25
  #28
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej, förstår du inte vad som händer har du asperger? han spelar spelet mot henne! bor du under en sten? Norrland?

Tack för att du läste

Men det förutsätter ju att man är intresserad av att spela spelet. Annars känns det ju rätt ovärt?
Citera
2018-11-15, 20:30
  #29
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av streckets
Skojar du?

Put some goddamn effort.

Jag är tjej och tänker inte som en kille. Sex verkar vara viktigast för killar. Viktigt för mig med, men som för många tjejer så kommer kärlek på första plats för mig.

Effort ... är det att ligga kanske? Jag är väl ingen tankeläsare.

När jag dejtar en kille så gillar jag att han är på, men jag visar hela tiden att jag vill ha mer (om jag vill det såklarr). Tror många tjejer idag inte fattar att det ska vara ett samspel, inte oneway från killens sida. Båda måste göra sitt "jobb" för att det ska bli något.
Citera
2018-11-15, 20:58
  #30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Men det förutsätter ju att man är intresserad av att spela spelet. Annars känns det ju rätt ovärt?


Hej, nja psykologin hos den motsatta könet går en larm igång att den personen inte längre kontaktar mig eller svarar.

Man känner sig värdelös, och börjar spinna vidare på om det är nån fel på mig.

Men detta funkar på alla, att inte svara efter ett tag.

Tack för att du läste
Citera
2018-11-15, 21:35
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Jag är tjej och tänker inte som en kille. Sex verkar vara viktigast för killar. Viktigt för mig med, men som för många tjejer så kommer kärlek på första plats för mig.

Effort ... är det att ligga kanske? Jag är väl ingen tankeläsare.

När jag dejtar en kille så gillar jag att han är på, men jag visar hela tiden att jag vill ha mer (om jag vill det såklarr). Tror många tjejer idag inte fattar att det ska vara ett samspel, inte oneway från killens sida. Båda måste göra sitt "jobb" för att det ska bli något.



Hej detta kan va det bästa jag har läst på FB.

Tack för att du läste.
Citera
2018-11-15, 23:03
  #32
Medlem
Imirons avatar
Du har ju inte direkt visat något större intresse. Det kan antingen ha fått honom ointresserad eller så vet han att det brukar göra susen att inte svara direkt. Manipulativt? Kanske. Men hur jävla skeva är inte alla brudar som ratar killar som är ärliga med sitt intresse från start över killar som faktiskt håller lite på korten.

Don't hate the player, hate the game.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Men det förutsätter ju att man är intresserad av att spela spelet. Annars känns det ju rätt ovärt?
Alla spelar. One way or another.
Citera
2018-11-16, 05:06
  #33
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Du ville varken ligga eller ha relation, klart att han dragit vidare.
Citera
2018-11-17, 19:39
  #34
Medlem
CompressorVanes avatar
En tjej som man inte tar sig någonstans med åker ur telefonlistan.
Eller håller du på med svartsjukespelet med han?
I så fall är han en vettig kille som skiter i dig.
Citera
2018-11-17, 22:07
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contini1
Hur skulle ni (helst killar) analysera situationen?

Kort bakgrund:

Jag träffade en kille på krogen som jag fastnade för, vi fortsatte att skriva under en vecka och sågs sedan helgen efter på hans initiativ. Jag sov över hos honom (vi låg ej) och stannade hela nästkommande dag, också på hans initiativ. Vi pratade om tidigare relationer m.m och berättade att jag inte var ute efter ett förhållande.

Jag hörde av mig på kvällen, sedan snackade vi lite till under nästkommande vecka och han frågade om jag ville komma över men kunde ej, sa dock att jag mer än gärna hade varit med honom om jag hade haft möjlighet. Skrev till honom igår och frågade om han ville ses till helgen, men han har fortfarande inte svarat...

Är ju inte ute efter något seriöst och det vet han. Varför inte bara svara att man inte vill/kan ses..? Känns weird att han bara skiter i att svara, inte för att vi skrivit intensivt innan men han har alltid svarat på mina tidigare meddelanden

Hjälp mig, har han gett mig kalla handen eller är jag bara för otålig?

Lite nyfiken, svarade han till sist?
Citera
2018-11-18, 09:37
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Okej, så vad ska tjejer göra enligt dig?
Initiera träff, inte bara kontakt via sms.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback